ægløsning eller graviditet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

uh så burde du jo sagtens kunne få et godt svar med den digitale, når man har svært med at se de teste med streger, så kan ejg anbefale du får fat i den digitale, der kan man heller ikke blive i tvivl, hvis man føler en streg har ændret sig efter aflæsningstidspunktet, da den jo skriver resultatet

Ih hvor er det spændende, så håber du får købt en, og fortæller de gode nyheder i morgen husk at bruge morgenurin, så er du endnu mere sikker

tak for det. (:

jeg vil købe mig den digitale. Hvor køber man den udover nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Jeg ved ik om du fik den jeg skrev før? Pludseligt var det hele bare væk?

Men jeg skrev nu, at jeg sagtens ved hvordan det er at sidde i din situation, det er svært at være uvidende om noget man brænder så meget for! Tusind tak ! Håber jeg snart kan ønske dig tillykke, men jeg er nu optimistisk!

nemlig. Det er et helved når sådan noget opstår. En stor Total forvirringhed" og man ved bare at den er der og den kan kun være der! stregerne findes! færdig slut! men jeg køber en digital (:

så der ikke mere bøvl. DET STÅR MED SKRIFT!

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tak for det. (:

jeg vil købe mig den digitale. Hvor køber man den udover nettet?

Jeg købte den på apoteket, men går du på nogle af de mindre apoteker, dem som får leveret medicin feks så er det ikke sikkert de har den, men gå på et alm apoteket, hvor man får medicin med det samme osv, så er jeg sikker på de har den, ellers har de den måske i matas, men jeg købte mine på apoteket

og så krydser jeg alt for at du kan vise et billede magen til mit i morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

nemlig. Det er et helved når sådan noget opstår. En stor Total forvirringhed" og man ved bare at den er der og den kan kun være der! stregerne findes! færdig slut! men jeg køber en digital (:

Det er også meget nemmere, så skal man ikke tyde de ''skide'' streger! kan godt forstå du har fået nok af det gamle tests.

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

hehe jeg er enig, de teste kan dælme være besværlige, jeg turde ikke rigtig tro på stregerne før jeg havde taget den digitale, og ja synes dælme det er så skønt det står med test

ih hvor er det spændende

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

Jeg købte den på apoteket, men går du på nogle af de mindre apoteker, dem som får leveret medicin feks så er det ikke sikkert de har den, men gå på et alm apoteket, hvor man får medicin med det samme osv, så er jeg sikker på de har den, ellers har de den måske i matas, men jeg købte mine på apoteket

og så krydser jeg alt for at du kan vise et billede magen til mit i morgen

ihh hvor den fin(:

kan ikke lade hver at kigge på ordet 'gravid' TILLYKKE!!

¨så må jeg i matas eller apoteket i morgen og se efter den(;

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Det er også meget nemmere, så skal man ikke tyde de ''skide'' streger! kan godt forstå du har fået nok af det gamle tests.

ja mon ikke . ):

blir lidt sørgelig over alle de dumme test til sidst som ikke viser samme tydeliger streger.

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

ihh hvor den fin(:

kan ikke lade hver at kigge på ordet 'gravid' TILLYKKE!!

¨så må jeg i matas eller apoteket i morgen og se efter den(;

tak, og håber og tror din vil være lige så fin i morgen

hehe og husk nu at advare kæresten, så han ikke tror din prøve er juice

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

tak, og håber og tror din vil være lige så fin i morgen

hehe og husk nu at advare kæresten, så han ikke tror din prøve er juice

hahahahahahahahah ! har du/i været udsat for han har troet det?! "

mange tak. Jeg kigger efter det i morgen (:

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

hahahahahahahahah ! har du/i været udsat for han har troet det?! "

mange tak. Jeg kigger efter det i morgen (:

hehe nej for min mand har natarbejde, så jeg har sikkert, kunne lade min kop stå, mens jeg løb på apoteket efter en test men man kan jo aldrig vide, og ville jo være ærgeligt, hvis den pludsleig var væk når man kom tilbage, helt utålmodig og teste-klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.