ægløsning eller graviditet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

tulleeh

Mutti2B skriver:

Øh, nu er jeg da også forvirret for du skrev lige den anden dag at du var gået 1 uge over tid og derfor måtte være 5+

der var 1 herinde der opdaterede jeg må være de 4+0

så vi to der er forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

tulleeh

tulleeh skriver:

min mens sluttede i sidste mandags.

hvilket det ikke helt var mens ;s

og i sidste uge skulle jeg normalt ha haft min mens.

Anmeld

7. oktober 2010

Mutti2B

tulleeh skriver:

Så din cyklus er normalt på 21 dage? Prøv at bruge terminsberegneren herinde, så får du klar besked. Du skal bare taste sidste mens dag ind og vupti.

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

udfra din historie kan jeg godt fornemme at jeg kan tage det roligt og så småt begynde at glæde mig! det kan jeg næsten mærke på samtalen. Som du selv siger. Dine test var også svage, Så det ikke bare mig og mine test der giver mig frustrationer og uvidenhed om den eneste i verden med dette problem. :*

Jeg kan self ik love noget, men jeg synes du dine tegn er gode. Og håber inderligt jeg har ret! Det bliver spændende at se hvad lægen siger! Min historie passer jo meget godt på din, så håber da din også ender lykkeligt hos lægen.

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

tillykke. Uh hvor er du HELDIG! hvor langt henne er du?(:

ja nu må BP afgøre det hele. Der er ikke andet for..

selvom ventetiden  er hård & man kan mærke en masse symptomer xD bliv tirsdag bliv tirsdag! xD

kunne godt finde på at ringe derop og få den flyttet til mandag(:

tak, ja følte mig også heldig, skete i sidste forsøg inden hormonbehandlingsopstart, så var rigtig heldigt.

kan godt forstå hvis du vil have rykket tiden, du kan jo prøve at ringe og høre om du kan få en tidligere tid

Kan forresten anbefale clearblues digitale graviditetsteste, de kan fås på apoteket, de er rimeligt følsomme, og så er man ihvertfald mere sikker, end man står i tvivl om skyggestreg eller svag streg. jeg har brugt dem selv, og synes de er rigtig gode

Hvor langt er du henne nu ?

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

nemlig. så længe  de er svage  må der jo ligesom ha været en mening med det

Ja, jeg kan nu godt forstå det er svært for dig at tro på dem, det var det også for mig. Jeg græd faktisk efter test nr.2 fordi jeg kunne bare slet ikke se den ''skide'' streg. Det var min kæreste der studerede den i lyset! Og jeg var bare ked af og frustreret så jeg ville jo ikke rigtigt tro ham, men han havde nu ret.

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Mutti2B skriver:

Så din cyklus er normalt på 21 dage? Prøv at bruge terminsberegneren herinde, så får du klar besked. Du skal bare taste sidste mens dag ind og vupti.

jeg ved virkelig ikke hvor jeg finder den ?

jeg er ikke lige helt så kendt på siden xD

skal jeg tage i betragtning af den sidste mens i uge '3'

eller den dag hvor jeg forventede den rigtige mens i uge 4 hvor den så ikke kom?

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Ja, jeg kan nu godt forstå det er svært for dig at tro på dem, det var det også for mig. Jeg græd faktisk efter test nr.2 fordi jeg kunne bare slet ikke se den ''skide'' streg. Det var min kæreste der studerede den i lyset! Og jeg var bare ked af og frustreret så jeg ville jo ikke rigtigt tro ham, men han havde nu ret.

jeg kender det godt! man bliver rigtig skuffet og rigtig ked! det er ikke helt nemt! man står lidt der og ikke rigtig kan finde ud af det! men så var den der jo. Tillykke med graviditeten endnu engang, hvis ikke jeg har sagt det(: meeen! man kan aldrig få helt nok

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

tak, ja følte mig også heldig, skete i sidste forsøg inden hormonbehandlingsopstart, så var rigtig heldigt.

kan godt forstå hvis du vil have rykket tiden, du kan jo prøve at ringe og høre om du kan få en tidligere tid

Kan forresten anbefale clearblues digitale graviditetsteste, de kan fås på apoteket, de er rimeligt følsomme, og så er man ihvertfald mere sikker, end man står i tvivl om skyggestreg eller svag streg. jeg har brugt dem selv, og synes de er rigtig gode

Hvor langt er du henne nu ?

det kunne være jeg skulle overveje andre typer 'test' (:

har også overvejet den digitale(;

jeg aner faktisk ikke rigtig hvor langt henne jeg er ):

for jeg ved ikke om jeg skal tælle fra min sidste mens' som kom en uge for tideligt, eller den uge hvor jeg forventede (:?

Anmeld

7. oktober 2010

Mutti2B

tulleeh skriver:

jeg ved virkelig ikke hvor jeg finder den ?

jeg er ikke lige helt så kendt på siden xD

skal jeg tage i betragtning af den sidste mens i uge '3'

eller den dag hvor jeg forventede den rigtige mens i uge 4 hvor den så ikke kom?

Oppe i menulinien øvest klikker du på artikler. på den side du kommer ind på er der i højre side en blok hvor du finder terminsberegner.

Du skal gå ud fra din sidste mens 1 dag. Altså den dag du begyndte at bløde sidst du havde "rigtig" mens og ikke den lille blødning sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.