ægløsning eller graviditet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Ja, det ved jeg heller ikke, håber da det er pga graviditet! Nogen danner rigtigt lidt HCG og det kan være svært at teste positivt andre gange er man slet ikke gået over tid, hvor det måske kan være ægløsningen der havde rykket sig lidt, sådan var det i mit tilfælde. Havde en regelmæssig cyklus på 28 dage, men da jeg troede jeg var gået over tid, var jeg slet ikke.

ja vi er ret forskellige (;

så alt håb er måske ikke ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

hvor langt var du henne da de var så svage?

for efter den spontane blev jeg fulgt op på BP hvor HCG hcg niveauet lå på 73 og lægens test var meget svag. Så det kan være muligt med svagt positivt selvom HCG kan være ret høj. selvom mine test var tydeliger end hendes..

jeg var kun omkring 4 uger henne tror jeg. Tror du skal regne med den er der, hvis du har testet positiv. Havde en veninder der slet ikke kunne teste positiv på købetest ligegyldig mærke, osv.

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

ja vi er ret forskellige (;

så alt håb er måske ikke ude.

Nej det vil jeg ikke sige det er, og da slet ikke hvis du har testet positivt!

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

jeg var kun omkring 4 uger henne tror jeg. Tror du skal regne med den er der, hvis du har testet positiv. Havde en veninder der slet ikke kunne teste positiv på købetest ligegyldig mærke, osv.

jeg er også ca. de 4+0 hvis jeg er gravid.  det er ret pudsigt med de g-test ! de viser lidt forskellige streger. Så det er ikke helt til at regne med. Men jo! jeg har svage på nolge. Og andre med mere farve og en med skygge.. Meget forkséllige dem alle. Men svagt positiv er det. nogle gange skal jeg også holde dem oppe i strakt arm eller oppe i noget lys for den kan ses.. (: men med nogle af dem kan jeg bare se dem ved at smide et enkelt blik.

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Nej det vil jeg ikke sige det er, og da slet ikke hvis du har testet positivt!

det har jeg (:

de bare meget forskellige på hver test !

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

jeg er også ca. de 4+0 hvis jeg er gravid.  det er ret pudsigt med de g-test ! de viser lidt forskellige streger. Så det er ikke helt til at regne med. Men jo! jeg har svage på nolge. Og andre med mere farve og en med skygge.. Meget forkséllige dem alle. Men svagt positiv er det. nogle gange skal jeg også holde dem oppe i strakt arm eller oppe i noget lys for den kan ses.. (: men med nogle af dem kan jeg bare se dem ved at smide et enkelt blik.

Jeg tror du er gravid! Det lyder virkeligt bekendt.. Jeg tror lægen sagde jeg var 4+2 og senere til scanning blev min termin rykket 5 dage frem. Så har nok ik engang været 4+0 da jeg var til lægen.

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

det har jeg (:

de bare meget forskellige på hver test !

Ja, men mine test var heller ik ens. Men altså tror virkeligt ikke det vil kunne lade sig gøre med så mange svage positive test, uden der er noget. Jeg håber nu meget på den er der, og ser frem til at hører mere fra dig tirsdag!

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Jeg tror du er gravid! Det lyder virkeligt bekendt.. Jeg tror lægen sagde jeg var 4+2 og senere til scanning blev min termin rykket 5 dage frem. Så har nok ik engang været 4+0 da jeg var til lægen.

udfra din historie kan jeg godt fornemme at jeg kan tage det roligt og så småt begynde at glæde mig! det kan jeg næsten mærke på samtalen. Som du selv siger. Dine test var også svage, Så det ikke bare mig og mine test der giver mig frustrationer og uvidenhed om den eneste i verden med dette problem. :*

Anmeld

7. oktober 2010

Mutti2B

tulleeh skriver:

Øh, nu er jeg da også forvirret for du skrev lige den anden dag at du var gået 1 uge over tid og derfor måtte være 5+

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Ja, men mine test var heller ik ens. Men altså tror virkeligt ikke det vil kunne lade sig gøre med så mange svage positive test, uden der er noget. Jeg håber nu meget på den er der, og ser frem til at hører mere fra dig tirsdag!

nemlig. så længe  de er svage  må der jo ligesom ha været en mening med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.