ægløsning eller graviditet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Okay. ja, men så håber jeg da på den er der! Jeg har haft smerter hele min graviditet og øget udflåd. jeg er 19+5 idag og er næsten halvejs. Jeg har mens lignende smerter. Håber virkeligt den er der!!

startede det der ikke med at du startede med øget udflåd?

og så kom smerterne?! ændrede dit udflåd farve?! til mere vand farvet og til hvidt cremet?! og smerterne? sad de ikke omme i numsen i nogle tilfælde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

Har du ikke været ved lægen endnu???

Har du testet igen?? Har ventet på en update fra dig

Uh jeg venter også i spænding. Hmm lyder underligt hvis det skulle være ÆL, man kan godt have øget udflåd ved graviditet, men oplevede det ikke selv i starten, har oplevet det lidt, her i andet trimester, men ikke i starten.

Har du taget en ny test, eller fået tid ved lægen??

Det er jo spændende

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

Uh jeg venter også i spænding. Hmm lyder underligt hvis det skulle være ÆL, man kan godt have øget udflåd ved graviditet, men oplevede det ikke selv i starten, har oplevet det lidt, her i andet trimester, men ikke i starten.

Har du taget en ny test, eller fået tid ved lægen??

Det er jo spændende

er du også igang med protjek baby? :')

jeg har fået en tid på tirsdag i næste uge, så tager vi en test og en BP! men jeg undre mig også over jeg kan have ægløsning og håber da inderligt jeg er gravid og kroppen arbejder på fuldtid (:

men ja.. testerne er endnu ikke lagt på hylden. De stadig svage(;

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

og så kom smerterne?! ændrede dit udflåd farve?! til mere vand farvet og til hvidt cremet?! og smerterne? sad de ikke omme i numsen i nogle tilfælde?

Jeg synes det er blevet mere gennemsigtigt/hvid også er der mere af det end normalt. Og smerterne sidder i siderne og strækker, og kan sagtens sidde ligesom mens smerter i lænden. Jeg kan ikke helt huske hvor de sad til at starte med. Men det er normalt at have nogen smerter i graviditeten, da det hele udvider sig og forbereder sig på der snart skal vokse en baby derinde.

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Jeg synes det er blevet mere gennemsigtigt/hvid også er der mere af det end normalt. Og smerterne sidder i siderne og strækker, og kan sagtens sidde ligesom mens smerter i lænden. Jeg kan ikke helt huske hvor de sad til at starte med. Men det er normalt at have nogen smerter i graviditeten, da det hele udvider sig og forbereder sig på der snart skal vokse en baby derinde.

jamen det lyder helt som gode tegn

for jeg tænker lidt. Hvad skal smerterne ellers komme af! xD

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

er du også igang med protjek baby? :')

jeg har fået en tid på tirsdag i næste uge, så tager vi en test og en BP! men jeg undre mig også over jeg kan have ægløsning og håber da inderligt jeg er gravid og kroppen arbejder på fuldtid (:

men ja.. testerne er endnu ikke lagt på hylden. De stadig svage(;

Jeg er ikke igang med PB da jeg er blevet gravid.

Men derfor er det jo stadig spændende, og håber da at det er lykkedes, og at BP kan vise mere

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

Det skal også lige siges, at mine test var rigtigt svage og man faktisk kun kunne se dem i lys og hvis man vippede dem lidt. Tog først en tydeligt test ved lægen, som også var en uge efter.

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

Jeg er ikke igang med PB da jeg er blevet gravid.

Men derfor er det jo stadig spændende, og håber da at det er lykkedes, og at BP kan vise mere

tillykke. Uh hvor er du HELDIG! hvor langt henne er du?(:

ja nu må BP afgøre det hele. Der er ikke andet for..

selvom ventetiden  er hård & man kan mærke en masse symptomer xD bliv tirsdag bliv tirsdag! xD

kunne godt finde på at ringe derop og få den flyttet til mandag(:

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

jamen det lyder helt som gode tegn

for jeg tænker lidt. Hvad skal smerterne ellers komme af! xD

Ja, det ved jeg heller ikke, håber da det er pga graviditet! Nogen danner rigtigt lidt HCG og det kan være svært at teste positivt andre gange er man slet ikke gået over tid, hvor det måske kan være ægløsningen der havde rykket sig lidt, sådan var det i mit tilfælde. Havde en regelmæssig cyklus på 28 dage, men da jeg troede jeg var gået over tid, var jeg slet ikke.

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Det skal også lige siges, at mine test var rigtigt svage og man faktisk kun kunne se dem i lys og hvis man vippede dem lidt. Tog først en tydeligt test ved lægen, som også var en uge efter.

hvor langt var du henne da de var så svage?

for efter den spontane blev jeg fulgt op på BP hvor HCG hcg niveauet lå på 73 og lægens test var meget svag. Så det kan være muligt med svagt positivt selvom HCG kan være ret høj. selvom mine test var tydeliger end hendes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.