ægløsning eller graviditet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.783 visninger
68 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

tulleeh

til jer der er gravide eller kender til dette,

har i oplevet øget udflåd og smerter i underlivet forbindelse i jeres graviditet? muligvis kan jeg have ægløsning ellers er jeg evt. gravid. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

tulleeh skriver:

har i oplevet øget udflåd og smerter i underlivet forbindelse i jeres graviditet? muligvis kan jeg have ægløsning ellers er jeg evt. gravid. <3

Har du ikke været ved lægen endnu???

Har du testet igen?? Har ventet på en update fra dig

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Miss.Sunshine skriver:

Har du ikke været ved lægen endnu???

Har du testet igen?? Har ventet på en update fra dig

nej lægen havde først en tid på tirsdag ):!

- desværre! og har ydeliger testet, stadig svag! :s

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

tulleeh skriver:

nej lægen havde først en tid på tirsdag ):!

- desværre! og har ydeliger testet, stadig svag! :s

Hmm du er en gåde quinde

Håber du snart får et super klart svar,.

Hvorfor prøver du ikke en clearblue digital? Den skriver svaret i stedet for man skal tyde streger

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Miss.Sunshine skriver:

Hmm du er en gåde quinde

Håber du snart får et super klart svar,.

Hvorfor prøver du ikke en clearblue digital? Den skriver svaret i stedet for man skal tyde streger

1. fordi den måler HCG på 50.

og jeg tvivler på den har nytte, hvis ikke engang de billige følsomme test der måler helt ned på 25 ikke engang kan give mig flotte streger, tror jeg næppe ikke den der digitale virker på mig nu): men jo!? det jo forsøget hver.. men bestiller jeg den nu - har jeg den først mandag );

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

tulleeh skriver:

1. fordi den måler HCG på 50.

og jeg tvivler på den har nytte, hvis ikke engang de billige følsomme test der måler helt ned på 25 ikke engang kan give mig flotte streger, tror jeg næppe ikke den der digitale virker på mig nu): men jo!? det jo forsøget hver.. men bestiller jeg den nu - har jeg den først mandag );

Jeg har læst alle steder at den kan bruges 4 dage FØR mens, så det forstår jeg slet ikke hvis den måler 50

Det er sgu en gåde det her.

Du kan købe den i bilke+føtex hvis det er

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

Da jeg havde ægløsning havde jeg altid ondt ude i siderne. Man siger jo hvis dit udflåd er æggehvide-agtigt og hvis det kan strække sig langt mellem dine fingre er det ægløsning. Fik at vide af min gynækolog, at hvis jeg lige mærkede med en finger inden jeg skulle tisse, så kunne man (hvis man var heldig) strække det mellem sine fingre? Ved ik om det kan hjælpe dig.. har også læst sådan en ''guide'' på nettet for længe siden ..

Men, håber da den er der!

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Miss.Sunshine skriver:

Jeg har læst alle steder at den kan bruges 4 dage FØR mens, så det forstår jeg slet ikke hvis den måler 50

Det er sgu en gåde det her.

Du kan købe den i bilke+føtex hvis det er

hold da op hvor er jeg forvirret.. eller retter ikke helt med (;

det da rigtig nok(:

jeg er over min mens periode.. åh hvor er jeg!! hvor kunne jeg købe den siger du så gør jeg det i morgen.

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Da jeg havde ægløsning havde jeg altid ondt ude i siderne. Man siger jo hvis dit udflåd er æggehvide-agtigt og hvis det kan strække sig langt mellem dine fingre er det ægløsning. Fik at vide af min gynækolog, at hvis jeg lige mærkede med en finger inden jeg skulle tisse, så kunne man (hvis man var heldig) strække det mellem sine fingre? Ved ik om det kan hjælpe dig.. har også læst sådan en ''guide'' på nettet for længe siden ..

Men, håber da den er der!

tjo.. ved godt hvad det er.. det opstår tit i forbindelse når jeg blir ophidset så kan jeg strække det! men det er så ikke ægløsning i forbindelse med samleje. Men jfertilteg har mærket efter.. jeg har ikke fertilt udflåd. Det er rigtig tyndt.. og idag var det hvidt og lidt slimmet.. xD så måske måske kunne jeg var gravid! for det er ikke ferilt udflåd. Og plejer jeg at have i forbindelse med ægløsning(:

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

tjo.. ved godt hvad det er.. det opstår tit i forbindelse når jeg blir ophidset så kan jeg strække det! men det er så ikke ægløsning i forbindelse med samleje. Men jfertilteg har mærket efter.. jeg har ikke fertilt udflåd. Det er rigtig tyndt.. og idag var det hvidt og lidt slimmet.. xD så måske måske kunne jeg var gravid! for det er ikke ferilt udflåd. Og plejer jeg at have i forbindelse med ægløsning(:

Okay. ja, men så håber jeg da på den er der! Jeg har haft smerter hele min graviditet og øget udflåd. jeg er 19+5 idag og er næsten halvejs. Jeg har mens lignende smerter. Håber virkeligt den er der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.