Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg er født i Istanbul/Tyrkiet, mine forældre er orindeligt fra Erzincan.
Jeg er opvokset i Holstebro. Flyttede i 2005 til Lolland, og har siden 2009 boet i Århus.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Født i Flensborg, boet i Vestjylland indtil ca 22 års alderen, derefter flyttet til Sønderjylland (Rejsby ved Ribe)
Født og opvokset på Borneholm, hvor mine forældre også er født og opvpkset.
Flyttede til KBH da jeg skulle studere
Bor nu i Norge, Nesbru 20 km uden for Oslo
Kh Siber
FrkT skriver: Igen igen er jeg nysgerrig.. Kunne godt tænke mig at høre hvor folk bor henne af. Både landsdel, men egentlig også byer. Vil også gerne høre hvor I er født og/eller opvokset, og hvor jeres familier stammer fra. Afstemningen gælder dog bare hvor I bor lige nu. Selv bor jeg i Kragelund ved Silkeborg, som ligger i Østjylland, men næsten på grænsen mellem Midt og Østjylland. Jeg er født i Nykøbing Falster, og boede først i Rødby på Lolland kort tid, derefter er jeg opvokset i Simmelkær (til jeg var 13) og Sunds (fra 13 og indtil jeg flyttede hjemmefra) lidt nord for Herning i Midtjylland. Mor er nordjyde (fra Fjerritslev) og far er lolik (fra Horslunde og omegn).
Igen igen er jeg nysgerrig..
Kunne godt tænke mig at høre hvor folk bor henne af. Både landsdel, men egentlig også byer. Vil også gerne høre hvor I er født og/eller opvokset, og hvor jeres familier stammer fra. Afstemningen gælder dog bare hvor I bor lige nu.
Selv bor jeg i Kragelund ved Silkeborg, som ligger i Østjylland, men næsten på grænsen mellem Midt og Østjylland.
Jeg er født i Nykøbing Falster, og boede først i Rødby på Lolland kort tid, derefter er jeg opvokset i Simmelkær (til jeg var 13) og Sunds (fra 13 og indtil jeg flyttede hjemmefra) lidt nord for Herning i Midtjylland. Mor er nordjyde (fra Fjerritslev) og far er lolik (fra Horslunde og omegn).
Født og opvokset i Viborg Midtjylland - her bor jeg stadig:0)
Mine forældre er også begge født og opvokset i omegnen af Viborg og de bor her også stadig:0) De har dog sommerhus ved Sæby som de efterhånden bor mest i:0)
Bor nu i Kolding..
0-2år - Randers
2-8år - Brædstrup (ligger mellem Horsens og Silkeborg)
8-16år - Åstruplund(lille by udenfor Brædstrup, så hørte stadig til Brædstrup)
16-17år - Troelstrup (lille by udenfor Brædstrup)
17-18år - Tørring (ved Vejle)
18-21år - Vejle
21-nu(22) - Kolding
Mine første børneår boede jeg i hovedstaden, mine præ-teenageår i sønderjylland, teenager i midt-jylland og som voksen i østjylland
Født i Hjørring flyttet til Kolding da jeg var 6 år og bor her stadig
Jeg bor i Nyborg og her har jeg boet siden juli Boede de første 17 år af mit liv i en Lille by der heder Øster Hurup, som er i nordjylland. Derefter boede jeg 8 mdr i Bjerregrav, ved Viborg. Hvorefter jeg flyttede hjemmefra til Hobro (tilbage til nordjylland). Så flyttede jeg sammen med den daværende kæreste i en lille by der hedder Farre, som ligger ikke så langt fra Silkeborg. Da vi så gik fra hinanden, boede jeg en mdr. hos en veninde i Gjern og er i samme område, indtil jeg så fandt en lejlighed i Randers hvor jeg boede i 7 mdr. ca. indtil jeg kom hertil fyn og her bliver jeg i hvertfald indtil jeg er færdig med min uddannelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128