Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Gyllibik

Hej

Jeg er født i Istanbul/Tyrkiet, mine forældre er orindeligt fra Erzincan.

Jeg er opvokset i Holstebro. Flyttede i 2005 til Lolland, og har siden 2009 boet i Århus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Christina.78

Født i Flensborg, boet i Vestjylland indtil ca 22 års alderen, derefter flyttet til Sønderjylland (Rejsby ved Ribe)

Anmeld

7. oktober 2010

camsko88

Jeg er født og opvokset i Vejle midtby og jeg bor nu lidt uden for Aabenraa. Min kæreste er født i Aabenraa, har boet i Løgumkloster, Agerskov, Toftlund, Branderup, Døsturp, Tønder, Bovlund og nu er han endelig faldet til ro her i Aabenraa

Anmeld

7. oktober 2010

Siber

Født og opvokset på Borneholm, hvor mine forældre også er født og opvpkset.

Flyttede til KBH da jeg skulle studere

Bor nu i Norge, Nesbru 20 km uden for Oslo

Kh Siber

Anmeld

7. oktober 2010

Valle81

FrkT skriver:

Igen igen er jeg nysgerrig.. 

Kunne godt tænke mig at høre hvor folk bor henne af. Både landsdel, men egentlig også byer. Vil også gerne høre hvor I er født og/eller opvokset, og hvor jeres familier stammer fra. Afstemningen gælder dog bare hvor I bor lige nu.

Selv bor jeg i Kragelund ved Silkeborg, som ligger i Østjylland, men næsten på grænsen mellem Midt og Østjylland.

Jeg er født i Nykøbing Falster, og boede først i Rødby på Lolland kort tid, derefter er jeg opvokset i Simmelkær (til jeg var 13) og Sunds (fra 13 og indtil jeg flyttede hjemmefra) lidt nord for Herning i Midtjylland. Mor er nordjyde (fra Fjerritslev) og far er lolik (fra Horslunde og omegn).

Født og opvokset i Viborg Midtjylland - her bor jeg stadig:0)

Mine forældre er også begge født og opvokset i omegnen af Viborg og de bor her også stadig:0) De har dog sommerhus ved Sæby som de efterhånden bor mest i:0)

Anmeld

7. oktober 2010

Halbschön

Bor nu i Kolding..

0-2år - Randers

2-8år - Brædstrup (ligger mellem Horsens og Silkeborg)

8-16år - Åstruplund(lille by udenfor Brædstrup, så hørte stadig til Brædstrup)

16-17år - Troelstrup (lille by udenfor Brædstrup)

17-18år - Tørring (ved Vejle)

18-21år - Vejle

21-nu(22) - Kolding

Anmeld

7. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Mine første børneår boede jeg i hovedstaden, mine præ-teenageår i sønderjylland, teenager i midt-jylland og som voksen i østjylland

Anmeld

7. oktober 2010

sbs78

Født i Hjørring flyttet til Kolding da jeg var 6 år og bor her stadig

Anmeld

7. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Født på Nyk. F. Sygehus, opvokset på Falster, boet i: Nyk.F. , Korsør, Slagelse, Nykøbing, Gentofte, Fredericia og nu Odense

Anmeld

7. oktober 2010

Trine89

Jeg bor i Nyborg og her har jeg boet siden juli  

Boede de første 17 år af mit liv i en Lille by der heder Øster Hurup, som er i nordjylland. Derefter boede jeg 8 mdr i Bjerregrav, ved Viborg. Hvorefter jeg flyttede hjemmefra til Hobro (tilbage til nordjylland). Så flyttede jeg sammen med den daværende kæreste i en lille by der hedder Farre, som ligger ikke så langt fra Silkeborg. Da vi så gik fra hinanden, boede jeg en mdr. hos en veninde i Gjern og er i samme område, indtil jeg så fandt en lejlighed i Randers hvor jeg boede i 7 mdr. ca. indtil jeg kom hertil fyn og her bliver jeg i hvertfald indtil jeg er færdig med min uddannelse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.