Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Født i Skanderborg, bor i Århus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

M.O.A.R.

Født: Nykøbing F. Sygehus

Opvokset: Købelev skov

Bor: i Nakskov

Anmeld

7. oktober 2010

Frøken Sørensen

Født: Ærø

Opvokset: Ærø i mine barndomsår... Sønderborg i mine ungdomsår.

Bor i Brøndby nu og har gjort det i snart 5 år

Anmeld

7. oktober 2010

wamse

uhhh jeg er i et dilemma, synes ikke Varde hører til under Sønderjylland, så jeg har stemt blank for kunne ikke passe den ind nogen steder så, for det hører vist ikke officielt sådan med til vestjylland mere

Men jeg bor i Varde, efter en lille afhopper på 7 år i Haderslev. Mine forældre er født og opvokset omkring Varde.

Anmeld

7. oktober 2010

Fru Dinesen

Født og opvokset i Kokkedal Nordsjælland 

Nu bor jeg i Horsens sammen med min mand og vores børn 

Anders min Mand er født og opvokset her i Horsens 

Tror aldrig vi kommer her fra, elsker Horsens og alt hvad den indholder 

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

FrkT skriver:

Igen igen er jeg nysgerrig.. 

Kunne godt tænke mig at høre hvor folk bor henne af. Både landsdel, men egentlig også byer. Vil også gerne høre hvor I er født og/eller opvokset, og hvor jeres familier stammer fra. Afstemningen gælder dog bare hvor I bor lige nu.

Selv bor jeg i Kragelund ved Silkeborg, som ligger i Østjylland, men næsten på grænsen mellem Midt og Østjylland.

Jeg er født i Nykøbing Falster, og boede først i Rødby på Lolland kort tid, derefter er jeg opvokset i Simmelkær (til jeg var 13) og Sunds (fra 13 og indtil jeg flyttede hjemmefra) lidt nord for Herning i Midtjylland. Mor er nordjyde (fra Fjerritslev) og far er lolik (fra Horslunde og omegn).

født i Viborg

Døbt i Vamdrup (uden for Kolding)

Konfirmeret i Smidstrup (lille flække mellem Vejle og Fredericia)

Bor nu i Egtved (uden for Kolding)

Der har været mange flytninger i min barndom og endnu flere end jeg her har skrevet... men jeg tror aldrig jeg kommer væk fra denne landsdel

Anmeld

7. oktober 2010

kirsti

Bor på Falster og minus et år i kbh har jeg boet her i 15år men er født på nørrebro og boede i Nivå til jeg var 11

Anmeld

7. oktober 2010

LotteGabriella

Jeg bor på en af de andre øer, nemlig Mors (Nordvestjylland)

Jeg er oprindeligt fra Brøndbyøster, hvor min dejlige veninde. bror og forældre stadigvæk bor

Anmeld

7. oktober 2010

Gustavsmor

sbs78 skriver:

Født i Hjørring flyttet til Kolding da jeg var 6 år og bor her stadig

Sjovt...jeg bor i Hjørring nu og har boet her siden jeg var 14 år!

Anmeld

7. oktober 2010

Gustavsmor

wamse skriver:

uhhh jeg er i et dilemma, synes ikke Varde hører til under Sønderjylland, så jeg har stemt blank for kunne ikke passe den ind nogen steder så, for det hører vist ikke officielt sådan med til vestjylland mere

Men jeg bor i Varde, efter en lille afhopper på 7 år i Haderslev. Mine forældre er født og opvokset omkring Varde.

Min mor kommer fra varde og min morbror og hans familie bor stadig i byen. Hvor gamle er dine forældre??? Måske min mor kender dem eller min morbror gør...??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.