Hvor mange børn vil I gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Mor-til-asta-09

hvis jeg helt selv skulle vælge, så ville jeg gerne have 4 dejlige børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

dorthemus

Har den ene jeg så længe har ventet på...det er nok for mig

Anmeld

5. oktober 2010

bullerbassen

Har fået 3 skønne børn Tvillinger første gang og 1 enkelt anden gang - Mere end jeg havde håbet på

Anmeld

5. oktober 2010

klmf

Er lige kommet hjem fra min svoger og svigerinde, der har tre børn på 4 år, næsten 2 år og 4 mdr. Det skal jeg ALDRIG have.... Har svaret 2, men skulle der dukke en efternøler op når de store er begyndt i skole, so be it

Anmeld

5. oktober 2010

bøgelund

vi er mere end tilfredse med den ene i mavsen! som er ønskebarnet.. 

Anmeld

5. oktober 2010

Jibbe

Jeg vil gerne have 3 børn. Lars siger 2 måske 3. Så er det godt at jeg er god til at overtale ham.

Anmeld

5. oktober 2010

Becks

FrkT skriver:

Ja så er jeg lige nysgerrig, for en gang skyld 

Hvis I helt selv kan/kunne vælge, hvor mange børn vil I så gerne have? Uden at tænke på eventuelle forhindringer som økonomi, barnløshed osv. Og også uden at tænke på hvad jeres mænd/koner gerne vil.

Dem af jer der har de børn I vil have kan jo bare svare det antal I har 

Jeg har stemt 7 børn.. Men det er ikke helt rigtigt! Min store drøm, siden jeg var helt lille, har altid været og føde 7 børn og adoptere den 8´ende

Anmeld

6. oktober 2010

sandratobias

Jeg har stemt 2... Meeen man ved jo ikk om den 3. kommer... Er jo kun 23...

Kæresten vil ikk ha flere end de 2 vi næsten har... Han zyz han er ved at blive for gammel.. Han er 31...

Sandra - Tobias 07 og den lille ny med termin D. 27 februar 2011...

Anmeld

6. oktober 2010

Margorie

2.. Med chancen for en efternøler om en 10 års tid Til den tid er jeg 31 Manden er enig..

Anmeld

6. oktober 2010

Slettet

Jeg har svaret tre - Inden jeg blev mor ville jeg gerne have fem stk. men nu hvor jeg ved hvad det indebærer (både praktisk, økonomisk og følelsesmæssigt) er tre helt perfekt for mig og jeg glæder mig til aldrig at skulle være gravid igen!

...Det skal lige siges, at jeg har to bonusbørn også, så lidt fem børn har jeg vel egentlig - engang imellem i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.