lotchen skriver:
Altså... Allerførst vil jeg lige sige, at det var med fuldt overlæg de har fået dem så hurtigt og de er vilde med det!
de har så også fået børn, der sover igennem fra 2.-3. måned. Jeg render stadig oppe hele natten...
Det er bare slet ikke for mig. Deres måde at se det på er, at så får børnene mere ud af hinanden og der er færre år for forældrene, hvor den står på bleskift osv. samt at de stadig er unge når ungerne er teenagere. De fylder begge 30 næste år.
For mig holder den bare slet ikke, jeg ville nødig have det sådan... Der er ALTID mindst to, men gerne dem alle, der skriger.... Har slået sig, blevet drillet, er gnaven, er sulten, whatever.
Tror ikke på den der med at så får de automatisk bare lyst til at lege med hinanden og får et fantastisk søskendeforhold bare fordi der ikke er så mange år imellem dem.
Synes der er alt for lidt tid til det enkelte barn ift. hvad jeg har lyst til. Med vores hus og økonomi ville det også være helt tåbeligt at få 3 så tæt.
Det er dæleme også svært at få afsat 3 børn til pasning... Synes faktisk også nogle gange det kan være anstrengende at have besøg af dem med 3, det er sgu bare 1 for mange ift. antallet af hænder, specielt efter vi har fået vores egen...
Eej, nu lyder jeg som den ondeste tante
Synes jo de er kære de små... Og er glad for at de lever det liv DE har lyst til på lige præcis den måde, der gør dem glade - har bare konstateret at det ville være selvmord for mig at gøre det (nok også fordi min ryg ville stå HELT af
- der er for mange løft, for meget vasketøj, for mange gange med foroverbøjet stilling osv.).
Så det er jo godt vi selv kan vælge hvad vi vil
Nej, nej du lyder ikke som en ond tante!!! Slet ikke!!! Der er jo mange der har et liv om hvilket man tænker: Sådan kunne jeg ikke tænke mig at leve mit liv, men derfor kan det jo sagtens være det rigtige for dem!!!
Jeg blev bare nysgerrig fordi vi også har 3 lige så tæt på hinanden, og jeg tænker over hvordan det mon virker på andre. Vores faster virker lidt 'forpustet' når hun har været hos os til aftensmad. Hun har ikke selv børn men har flere gange kommenteret, at der er godt nok meget at se til, og man skal da hele tiden være klar. De har selv svært ved at få børn og efter en enkelt behandlig med homoner (hvor hun fik 12 flotte æg ud, og de 9 delte sig som de skulle), droppede de at få børn. Hun blev ikke gravid i første forsøg, og de vil ikke prøve igen. Jeg ved godt at det ikke er 'vores skyld' , men jeg kan ikke lade være med at tænke på om vi måske har skræmt hende lidt.
Det var derfor du vakte min nysgerrighed, da du skrev, at det skulle du baer ALDRIG have, Never!!!