Hvor mange børn vil I gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Laulund87

NatasjaL skriver:

ja vi er begge 19, og har hele tiden sagt vi kun ville have to, men som kæresten siger for det første er vi unge med vores børn, + når de er 18 og kan flytte hjemmefra er vi 37, det jo imgen alder det muligt vi ikke fik vores " ungdom " hvilket ikke har gjort os noget, men til gengældt lever vi så hele vores " voksen " liv uden små børn, kun børnebørn og dem kan man sende hjem igen

og kan vi klare to små børn sammen, kan vi klare alt!!

Ja lige præcis!

Jeg er sikker på jeg får min "anden ungdom" når jeg er i 30'erne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

NatasjaL

Laulund87 skriver:

Ja lige præcis!

Jeg er sikker på jeg får min "anden ungdom" når jeg er i 30'erne

hehe

Anmeld

6. oktober 2010

Mumto3

lotchen skriver:

Forpustet er faktisk et meget godt ord - for det er jo ikke fordi jeg bliver irriteret på dem eller synes de er trælse - synes bare det er hårdt og lidt anstrengende!

Kan da godt være du har fået hende til at se at der er meget arbejde i at have børn -men forhåbentlig også at det er det hele værd Nu er der jo også stor forskel på at have 1 barn og at have flere.... Det er da lidt trist, at de ikke vil forsøge igen??

Ja,det er meget trist, og vi er lidt uforstående over for det i familien. Det er nu 2 år siden de prøvede. Vi har hele tiden tænkt, at de nok bare prøver i smug, og ikke ønsker at blande os andre ind i det. Men det gør de ikke. De har meldt klart ud, at de ikke vil prøve igen! så nu tror jeg adoption er lidt oppe og vende hos dem, men vi går meget stille med dørene og spørger ikke til noget somhelst!

Anmeld

6. oktober 2010

klmf

Mumto3 skriver:

Ja,det er meget trist, og vi er lidt uforstående over for det i familien. Det er nu 2 år siden de prøvede. Vi har hele tiden tænkt, at de nok bare prøver i smug, og ikke ønsker at blande os andre ind i det. Men det gør de ikke. De har meldt klart ud, at de ikke vil prøve igen! så nu tror jeg adoption er lidt oppe og vende hos dem, men vi går meget stille med dørene og spørger ikke til noget somhelst!

Det må man da så håbe de får held med Kan egentlig godt forstå hvis de ikke vil igennem behandling, tror der skal styrke til at klare det og man skal nok gøre op med sig selv om man vil bruge så mange kræfter på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.