Hvor mange børn vil I gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

B&J

2 måske 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Sees

3-4 stykker, ville være perfekt i min verden

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

2 til mig tak

Anmeld

5. oktober 2010

D.B.L

Har to skønne prinsesser men ønsker mig en mere til "samlingen" så 3 stks har jeg stemt

Anmeld

5. oktober 2010

misslea

MINDST 2 - og aller helst 3

Anmeld

5. oktober 2010

FrkT

Må også hellere selv svare, glemte jeg vist 

Og her siger jeg 7 stk..... hvis jeg ikke tager højde for alle de forhindringer der er/kan være  Som barn ville jeg gerne have 8, da jeg var total Min søsters børn-fan (de gamle!), så ville jeg have 7 en periode... så 5.... og nu 7 igen 

Anmeld

5. oktober 2010

Happiness

Vil gerne have 4 stks Men kæresten vil kun have 2, så mon ikke vi går på kompromis med 3 børn

Anmeld

5. oktober 2010

CiSo

Jeg vil gerne have mange børn... Kan jeg jo sagtens sige, nu hvor jeg ikke har fået den første ud endnu.. Meeeen af ren ønsketænkning har jeg stemt 5 unger.

Anmeld

5. oktober 2010

Mathilde

kitty skriver:

3 - så kan de stadig være på bagsædet af en alm. bil

Ej pjat. Men kæresten har 4 søskende, og det synes jeg er for mange, og er selv enebarn, og det ønsker jeg ikke mine skal være.. Så 3 er et godt tal midt i mellem.

Manden vil "kun" have 2, men nu må vi se, hvad der sker!

Det er det samme her. Jeg vil gerne have tre børn, men min kæreste siger to...

Dog er jeg lidt i tvivl efter vi har fået Celina som er meget følsom og krævende. Dog synes jeg det er blevet nemmere og enebarn det bliver hun forhåbentlig ikke.

Anmeld

5. oktober 2010

LISBETH:-)

Hvis jeg selv kunne vælge og jeg bare var sådan en der nemt blev gravid, og havde nemme graviditeter så ville vi meget gerne have 3. Men jeg orker ikke flere homonbehandlinger osv. så vi stopper ved de 2 underskønne piger vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.