Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Må også hellere selv svare, glemte jeg vist Og her siger jeg 7 stk..... hvis jeg ikke tager højde for alle de forhindringer der er/kan være Som barn ville jeg gerne have 8, da jeg var total Min søsters børn-fan (de gamle!), så ville jeg have 7 en periode... så 5.... og nu 7 igen
Må også hellere selv svare, glemte jeg vist
Og her siger jeg 7 stk..... hvis jeg ikke tager højde for alle de forhindringer der er/kan være Som barn ville jeg gerne have 8, da jeg var total Min søsters børn-fan (de gamle!), så ville jeg have 7 en periode... så 5.... og nu 7 igen
7 børn.... Du er tosset kvinde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
noname skriver: 7 børn.... Du er tosset kvinde...
Hehe.... Jens vil også gerne have MINDST 7 siger han. Meeen nu må vi se om vi overhovedet ender med at få én.
Jeg har svaret 3 stk
Jeg har i forvejen 2 fantastiske drenge og venter nu nummer 3 så det er hvad der passer for os
Har stemt blankt , for ved det ikke , jeg har brugt de sidste 5 år på og vende mig til tanken om det er slut nu med 4 ....
hvis det kun var mig der måtte sige noget så skulle det være 3 eller flere men manden vil ikke mere
Jeg har svaret 1, for jeg vil ikke have flere børn end Laura
Jeg har stemt blankt...
Jeg har to dejlige drenge på 3 og 5 år, og kan simpelhen ikke finde ud af om vi skal have en nr 3. Min mand og jeg har aftalt, at vi tager snakken igen til sommer, for tiden og overskudet skal være der.
Kh Rikke
Jeg har skrevet 3 og det er jo lige det jeg har - og får ikke flere.
alle 3 er ønskebørn - perfekt
knus Tanja - mor til Amalie 03, Camilla 04 og Anders 10
3 stk til mig, taaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128