Hvor mange børn vil I gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

wamse

3 Stk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

KajaHH

Jeg har stemt blank,for jeg vil gerne ha alle de børn jeg kunne få, men har 3 ønske børn nu,og har fået af videpå sygehuset at de fraråede mig på det kraftigste at få flere, så jeg fik lige sat klamme på ved sidste kejsersnit, så jeg kan desværre ikke få flere.

Meeeen ville gerne ha et helt fodboldhold med udskiftere

Anmeld

6. oktober 2010

KajaHH

KajaHH skriver:

Jeg har stemt blank,for jeg vil gerne ha alle de børn jeg kunne få, men har 3 ønske børn nu,og har fået af videpå sygehuset at de fraråede mig på det kraftigste at få flere, så jeg fik lige sat klamme på ved sidste kejsersnit, så jeg kan desværre ikke få flere.

Meeeen ville gerne ha et helt fodboldhold med udskiftere

Klemme skulle der stå

Anmeld

6. oktober 2010

sofie85

FrkT skriver:

Ja så er jeg lige nysgerrig, for en gang skyld 

Hvis I helt selv kan/kunne vælge, hvor mange børn vil I så gerne have? Uden at tænke på eventuelle forhindringer som økonomi, barnløshed osv. Og også uden at tænke på hvad jeres mænd/koner gerne vil.

Dem af jer der har de børn I vil have kan jo bare svare det antal I har 

Har svaret 3 men måske 4 

Anmeld

6. oktober 2010

JacobsMoar

Har stemt 1.. Jeg kan simpelthen ikke overskue en graviditet med et barn i forvejen.. Synes det er SÅ forfærdeligt at være gravid..

Skal vi have en til, går der nok en del år, og er ikke sikker på at vi gider et blebarn når ham i maven først er blevet stor

Kæresten vil vist gerne have en mere..

Anmeld

6. oktober 2010

Corn

Jeg har svaret 5

Men bare jeg får 4 er jeg glad

Har tre nu, og ønsker mig et 4-kløver, men kunne faktisk rigtig godt tænke mig 5 stk, men tror aldrig manden går med på den. Han er knap nok med på at få 4

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

FrkT skriver:

Ja så er jeg lige nysgerrig, for en gang skyld 

Hvis I helt selv kan/kunne vælge, hvor mange børn vil I så gerne have? Uden at tænke på eventuelle forhindringer som økonomi, barnløshed osv. Og også uden at tænke på hvad jeres mænd/koner gerne vil.

Dem af jer der har de børn I vil have kan jo bare svare det antal I har 

Jeg har valgt 6, men har så kun fået det halve, hvilket vel også er godt nok i betragtning af hvor svært det har været, at få dem jeg har.
Men fra jeg var barn, har jeg altså altid gerne ville have 6 stks.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

Mumto3

lotchen skriver:

Er lige kommet hjem fra min svoger og svigerinde, der har tre børn på 4 år, næsten 2 år og 4 mdr. Det skal jeg ALDRIG have.... Har svaret 2, men skulle der dukke en efternøler op når de store er begyndt i skole, so be it

Fortæl fortæl....Hvorfor ikke??? Hvordan oplevede du deres hverdag set udefra???

Anmeld

6. oktober 2010

klmf

Mumto3 skriver:

Fortæl fortæl....Hvorfor ikke??? Hvordan oplevede du deres hverdag set udefra???

Altså... Allerførst vil jeg lige sige, at det var med fuldt overlæg de har fået dem så hurtigt og de er vilde med det! de har så også fået børn, der sover igennem fra 2.-3. måned. Jeg render stadig oppe hele natten...

Det er bare slet ikke for mig. Deres måde at se det på er, at så får børnene mere ud af hinanden og der er færre år for forældrene, hvor den står på bleskift osv. samt at de stadig er unge når ungerne er teenagere. De fylder begge 30 næste år.

For mig holder den bare slet ikke, jeg ville nødig have det sådan... Der er ALTID mindst to, men gerne dem alle, der skriger.... Har slået sig, blevet drillet, er gnaven, er sulten, whatever.
Tror ikke på den der med at så får de automatisk bare lyst til at lege med hinanden og får et fantastisk søskendeforhold bare fordi der ikke er så mange år imellem dem.
Synes der er alt for lidt tid til det enkelte barn ift. hvad jeg har lyst til. Med vores hus og økonomi ville det også være helt tåbeligt at få 3 så tæt.
Det er dæleme også svært at få afsat 3 børn til pasning... Synes faktisk også nogle gange det kan være anstrengende at have besøg af dem med 3, det er sgu bare 1 for mange ift. antallet af hænder, specielt efter vi har fået vores egen...

Eej, nu lyder jeg som den ondeste tante Synes jo de er kære de små... Og er glad for at de lever det liv DE har lyst til på lige præcis den måde, der gør dem glade - har bare konstateret at det ville være selvmord for mig at gøre det (nok også fordi min ryg ville stå HELT af - der er for mange løft, for meget vasketøj, for mange gange med foroverbøjet stilling osv.).

Så det er jo godt vi selv kan vælge hvad vi vil

Anmeld

6. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg vil gerne have 3, men kæresten siger han kun vil have 2.

Men kan jo være han går med til en tredje når de to første er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.