idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Miss BananaHammock

Jeg har lige tændt op i brændeovnen, lagt Elvis (min 4 mdr. gammel hvalp) ved siden af mig og så skal jeg igang med at skrive opgave om min praktik som skal afleveres på mandag. Senere skal jeg handle og bage kage og på arbejde  Thats pretty much my day! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

ekzunz

Absolut ingenting. Jeg går sygemeldt med stress, og skal jo helst ikke lave alt for meget....

Anmeld

5. oktober 2010

frk Jensen

Er i skole nu og får traaavlt når jeg har fri halv fire.. Hente sukkermåsen i vuggestuen, hjem og hygge.. smække et par kager sammen og bage boller til min føsdag imorgen

OG gøre lettere rent....

Vil kunne nyde dagen imorgen uden stress..

Anmeld

5. oktober 2010

CarinaSB

NatasjaL skriver:

okay, lyder ikke til at være det aller mest spændende

Det er nu meget spændene .. Utroligt nok er jeg ligefrem begyndt at kunne lide at gå i skole .. det har jeg sq aldrig kunne ..

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

noname skriver:

Weee jeg sidder og venter på telefonen skal ringe og fortælle mig at min nye Kenwood køkkenmaskine er kommet hjem..... Så tror jeg lige der skal handles lidt ind, og hvis tiden er tid det (og Caroline gir' mig lov) så skal jeg bage en brunsviger....

lækkert

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

CarinaSB skriver:

Det er nu meget spændene .. Utroligt nok er jeg ligefrem begyndt at kunne lide at gå i skole .. det har jeg sq aldrig kunne ..

det tror jeg desværre aldrig jeg kommer til, folkskolen gjorder mig godt nok skole træt :s

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

lave gryderet til på torsdag og til fryseren;0) rydde lidt op, ordne lidt vasketøj... og se de nye afsnit af De unge mødre... ;0)

og du får nok en flyverdragt med posten idag ;0)

den er lige kommet, og den er super flot!

det lyder til du har nok at se til idag, hehe.

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Malonde1985 skriver:

Åh kunne godt tænke mig at jeg ikke havde så det skidt, så jeg kunne komme en tur ind til byen og besøge Panduro butikken.. Skulle gerne ha fat i et nyt scrapbooking album.. Men tanken om at jeg skal med bus derind, er bare ik særlig fed  og kan ik gå så langt, da det så begynder at gøre ondt i bækkenet.. Cykle kan jeg ikke, da kæresten har smidt nøglen til cykellåsen væk.... hmm... sååå endnu en dag hjemme på sofaen formentlig - ender det nok med, desværre

træls ):

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

den er lige kommet, og den er super flot!

det lyder til du har nok at se til idag, hehe.

skide godt... håber hun får gkæde af den ;0)

jeg synes simpelthen altid at der er nok at se til.... men det er nok hvad man gør det til... måske jeg skuælle være bedre til at lade vasketøjet ligge lidt

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

sandra-t skriver:

var så heldig at jeg faldt på jobbet igår.. fortsatte arbejdet men kunne til sidst ikke støtte ordentlig på foden. tog på skadestuen igår aftes.. fik afvide dte nok bare var slaget.. og måtte ta plads.. da kl blev 23.30 var min tålmodighed opbrugt for igen og komme ind og højest sansynlig igen få afvide at det er slaget..

stod op som sædvanlig og ak kunne igen humpe rundt.. og orker simpelhen ik den skadestue igen.. så håber jeg er klar til job imorgen.

så idag står den på afslapning og spisning hos de gamle iaften

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.