idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

NatasjaL

LotteN skriver:

jep - bare SÅ klar til en stak lektier - eller noget....

hehe

tror ikke, det er det man har allermest lyst til at bruge sin tid på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

CarinaSB

NatasjaL skriver:

det tror jeg desværre aldrig jeg kommer til, folkskolen gjorder mig godt nok skole træt :s

Det var jeg os i folkeskolen .. Men efter jeg er startet på handelsskolen syntes jeg det er meget dejligt Og at jeg er i klasse med kæresten har os gjort en del .. Han støtter når jeg syntes det er hårdt .. så jeg er super glad for at jeg er startet .. Og det gode er at jeg kun skal gå i skole i 1 år ..

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

skide godt... håber hun får gkæde af den ;0)

jeg synes simpelthen altid at der er nok at se til.... men det er nok hvad man gør det til... måske jeg skuælle være bedre til at lade vasketøjet ligge lidt

det er jeg sikker på hun gør

ja, kender det godt. syns også jeg farer rundt hele tiden, og så kan jeg hverken lade rod, vasketøj eller køkkenet stå /:

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

CarinaSB skriver:

Det var jeg os i folkeskolen .. Men efter jeg er startet på handelsskolen syntes jeg det er meget dejligt Og at jeg er i klasse med kæresten har os gjort en del .. Han støtter når jeg syntes det er hårdt .. så jeg er super glad for at jeg er startet .. Og det gode er at jeg kun skal gå i skole i 1 år ..

ej hvor dejligt, så kan man vel også hjælpe hinanden med lektierne?

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

det er jeg sikker på hun gør

ja, kender det godt. syns også jeg farer rundt hele tiden, og så kan jeg hverken lade rod, vasketøj eller køkkenet stå /:

kan jeg nemli heller ikke....

Anmeld

5. oktober 2010

CarinaSB

NatasjaL skriver:

ej hvor dejligt, så kan man vel også hjælpe hinanden med lektierne?

Jeps .. Jeg har utroligt svært med erhvervs økonomi .. Så der hjælper han rigtig meget .. .. så vi hjælper hinanden når det er svært .. Dog har han skruet hovedet rigtig sammen så det er mest ham der hjælper mig ..

Anmeld

5. oktober 2010

sandra-t

NatasjaL skriver:

hehe

ja suk :/

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

CarinaSB skriver:

Jeps .. Jeg har utroligt svært med erhvervs økonomi .. Så der hjælper han rigtig meget .. .. så vi hjælper hinanden når det er svært .. Dog har han skruet hovedet rigtig sammen så det er mest ham der hjælper mig ..

dejligt!

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

kan jeg nemli heller ikke....

men nu har jeg også et rodehoved til mand, det ligefør han er værre end vores datter, hun rydder mere op efter sig end han gør, hehe

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

men nu har jeg også et rodehoved til mand, det ligefør han er værre end vores datter, hun rydder mere op efter sig end han gør, hehe

ja det kan jeg så ikke sige...

min kæreste rydder meget op efter sig.... ellers får han fnidder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.