idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

NatasjaL

Malthesmoar skriver:

Har Malthe hj fra bh, blev ringet hj igår m hovedpine / dårlig og høj feber

Han er ok idag, men holder ham hj

Vi skal hygge og så har jeg lidt bestillinger der ska laves

Vi skal også handle lidt

okay men dejligt han har fået det bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

NatasjaL

Carina1977 skriver:

Jeg skal ligge under dynen og forsøge at slappe 100 % af. Svært når man er en, der normalt ikke kan sidde stille  Så jeg skal ikke lave en disse, før der skal laves aftensmad iaften *griner*

kender det alt for godt, jeg har simpelthen heller ikke ro i røven. jeg tror tit jeg lider af rengørings vandvid

Anmeld

5. oktober 2010

B&J

NatasjaL skriver:

hvor er han dejlig! min søn er en syvsover, så han sover endnu

kunne da være fedt hvis min dreng blev det med tiden men lige nu 6-7 stykker vi er virkelig heldige hvis han  sover til 7.30

og ja han er en charmetrold

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

B&J skriver:

kunne da være fedt hvis min dreng blev det med tiden men lige nu 6-7 stykker vi er virkelig heldige hvis han  sover til 7.30

og ja han er en charmetrold

mine børn har altid sovet længe, det må de have fra deres far, han kunne sove hele dage meeen det får han nu ikke lov til, hehe.

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

NatasjaL skriver:

det er godt at have noget på sidebenene, det betyder bare vi fryser mindre end alle andre til vinter

du har så evig ret, men selverkendelse er en god ting - og det så ikke særlig godt ud, så vil hellere købe en anden trusse og se lidt mere præsentabel ud.

Anmeld

5. oktober 2010

B&J

NatasjaL skriver:

mine børn har altid sovet længe, det må de have fra deres far, han kunne sove hele dage meeen det får han nu ikke lov til, hehe.

hihihihihi ved godt nok ikke hvem han har arvet den frisk på så tidlig om morgen gabbbb

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Zette skriver:

du har så evig ret, men selverkendelse er en god ting - og det så ikke særlig godt ud, så vil hellere købe en anden trusse og se lidt mere præsentabel ud.

det er også helt fair!

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

B&J skriver:

hihihihihi ved godt nok ikke hvem han har arvet den frisk på så tidlig om morgen gabbbb

hehe de er nogle værre bøller de små nogle. der skal bare ske noget, lige fra de står op, til de går i seng.

Anmeld

5. oktober 2010

B&J

NatasjaL skriver:

hehe de er nogle værre bøller de små nogle. der skal bare ske noget, lige fra de står op, til de går i seng.

ja tak og vores dreng elsker af hoppe også tidligt hihihihi der er man jo helt slatten

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

B&J skriver:

ja tak og vores dreng elsker af hoppe også tidligt hihihihi der er man jo helt slatten

hehe, hvis vores søn kan få lov til at ligge på sofaen til middag, så er han glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.