idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Laura og jeg har lavet Baileykugler her til formiddag, og nu sover hun på altanen, mens mor slapper af Når hun vågner skal vi ud og handle og i aften skal jeg til håndboldtræning...

okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

NatasjaL

saxi skriver:

Jeg har hygget med mine dejlige børn idag.. Den store har været hjemme, da vi skulle til kontrol hos ørelægen i morges.. Lige nu sover de begge to til middag, og jeg har lige fået gjort rent.. Sidder nu og stener foran compen.. Og venter på ungerne vågner igen, så vi kan komme ud og gå en tur..

okay ja sikke en ro der er når de kære børn sover

Anmeld

5. oktober 2010

MariaJ

Vi har været til spædbarnstræf i dag, hvor Johanna og de andre bebser stjæler hinandens legetøj og kigger på de mange nye ansigter, mens forældrene snakker . Bagefter var vi på bytur for at købe en fødselsdagsgave og se på nye vinterstøvler til mor. Nu kaffe og kage til mig mens Johanna sover i barnevognen  før pligterne kalder.

Anmeld

5. oktober 2010

SaNiNa

Idag har jeg haft Nicklas hjemme han har ikke sovet så godt i nat hoster rigtig meget og så har han feber.

Så vi har rigtig hygget os i sofaen og med at lege med lego køre med biler ovs.

Iaften skal vo køre tante og onkel hjem

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

MariaJ skriver:

Vi har været til spædbarnstræf i dag, hvor Johanna og de andre bebser stjæler hinandens legetøj og kigger på de mange nye ansigter, mens forældrene snakker . Bagefter var vi på bytur for at købe en fødselsdagsgave og se på nye vinterstøvler til mor. Nu kaffe og kage til mig mens Johanna sover i barnevognen  før pligterne kalder.

kan høre du også har haft nok at se til idag, så

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Sanne og Nicklas skriver:

Idag har jeg haft Nicklas hjemme han har ikke sovet så godt i nat hoster rigtig meget og så har han feber.

Så vi har rigtig hygget os i sofaen og med at lege med lego køre med biler ovs.

Iaften skal vo køre tante og onkel hjem

hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.