idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det kan jeg så ikke sige...

min kæreste rydder meget op efter sig.... ellers får han fnidder

her er det så mig der får fnidder, både over rod og over ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Corn

Jeg har afleveret de to store i bhv, og smuttede så ned efter gær.

Så smed jeg en dej over til langtidshævning og lige da den røg på køl, vågnede yngstemand. så blev han ammet og så ringede mormoren og sludrede.

Nu sidder jeg her, mens yngste ligger og pludrer med legetøjet. Og resten af dagen skal jeg lige nå at gøre badeværelse rent, det kan lugtes at der er mange "mænd" der står op og tisser... Deres øjemål er sku ikke altid helt godt.

Og så skulle jeg gerne kunne nå et hvil, jeg har lidt for mange børn der holder mig igang om natten.

Og når de store kommer hjem, har vi en aftale om at spille Wii

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Macaab skriver:

Jeg har afleveret de to store i bhv, og smuttede så ned efter gær.

Så smed jeg en dej over til langtidshævning og lige da den røg på køl, vågnede yngstemand. så blev han ammet og så ringede mormoren og sludrede.

Nu sidder jeg her, mens yngste ligger og pludrer med legetøjet. Og resten af dagen skal jeg lige nå at gøre badeværelse rent, det kan lugtes at der er mange "mænd" der står op og tisser... Deres øjemål er sku ikke altid helt godt.

Og så skulle jeg gerne kunne nå et hvil, jeg har lidt for mange børn der holder mig igang om natten.

Og når de store kommer hjem, har vi en aftale om at spille Wii

hehe lyder også til du har nok at se til. rengøringer er mere eller mindre overstået her, lige nu spiller jeg wii fit, mens bettemanden ligger på sofaen og holde nøje øje med mig, ellers venter jeg bare på vasketøjet bliver færdig

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

NatasjaL skriver:

godmorgen skønne piger

hvad skal i have dagen idag til at gå med?

Jeg bobler det meste af dagen væk... skal se på lejlighed i eftermidddag...;)

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

MoarJ skriver:

Jeg bobler det meste af dagen væk... skal se på lejlighed i eftermidddag...

ja, har godt læst det, det bliver spændende!

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Jeg har afleveret min datter i skole, haft farmor til øjenlægen, været ude og handle til hele ugen, ryddet op efter at have samlet ny seng i går på pigens værelse og fået smidt en masse i kælderen. Om lidt skal jeg på sygehuset og have en Anti-D indsprøjtning fordi jeg er Rheg. negativ i blodtype og lillemanden i maven er positiv.

I eftermiddag skal jeg hente min datter, have hende til dans og lave boller i karry. I aften står den selvf på de unge mødre, medmindre jeg falder i søvn. haha

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

henh01 skriver:

Jeg har afleveret min datter i skole, haft farmor til øjenlægen, været ude og handle til hele ugen, ryddet op efter at have samlet ny seng i går på pigens værelse og fået smidt en masse i kælderen. Om lidt skal jeg på sygehuset og have en Anti-D indsprøjtning fordi jeg er Rheg. negativ i blodtype og lillemanden i maven er positiv.

I eftermiddag skal jeg hente min datter, have hende til dans og lave boller i karry. I aften står den selvf på de unge mødre, medmindre jeg falder i søvn. haha

så har du da vidst også nok og se til

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

NatasjaL skriver:

ja, har godt læst det, det bliver spændende!

Det bliver møg hamrende spændende... Så håber virkelig den er noget for os... :) 

Anmeld

5. oktober 2010

saxa

Jeg har hygget med mine dejlige børn idag.. Den store har været hjemme, da vi skulle til kontrol hos ørelægen i morges.. Lige nu sover de begge to til middag, og jeg har lige fået gjort rent.. Sidder nu og stener foran compen.. Og venter på ungerne vågner igen, så vi kan komme ud og gå en tur..

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Laura og jeg har lavet Baileykugler her til formiddag, og nu sover hun på altanen, mens mor slapper af Når hun vågner skal vi ud og handle og i aften skal jeg til håndboldtræning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.