idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.567 visninger
75 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

NatasjaL

godmorgen skønne piger

hvad skal i have dagen idag til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Missi

Puha

Skal ned med en underskreven lejekontrakt- Vi har endelig fået en 4 værelses ( bor i en 2er nu) - videre ind på kommunen og søge om bolig inskud og ellers bare ha gjord rent i det lille hjem, og måske pakke

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

bytte svømmetøj (synes simpelthen underdelen er for lavtaljet ser ikke pænt ud når man har lidt på sidebenene) svømme med Malousen og lave frikadeller til den helt store guldmedalje til hendes fest på søndag.

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Missi skriver:

Puha

Skal ned med en underskreven lejekontrakt- Vi har endelig fået en 4 værelses ( bor i en 2er nu) - videre ind på kommunen og søge om bolig inskud og ellers bare ha gjord rent i det lille hjem, og måske pakke

det var da super dejligt for jer

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Zette skriver:

bytte svømmetøj (synes simpelthen underdelen er for lavtaljet ser ikke pænt ud når man har lidt på sidebenene) svømme med Malousen og lave frikadeller til den helt store guldmedalje til hendes fest på søndag.

det er godt at have noget på sidebenene, det betyder bare vi fryser mindre end alle andre til vinter

Anmeld

5. oktober 2010

B&J

Rå hygge med min søn der er kun en månede tilbage så skal han starte i dagplejen men mor her er lidt nervøs og åhh min lille dreng men det er godt for ham så vi prøver at tage det med et smil lige et morgen billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

B&J skriver:

Rå hygge med min søn der er kun en månede tilbage så skal han starte i dagplejen men mor her er lidt nervøs og åhh min lille dreng men det er godt for ham så vi prøver at tage det med et smil lige et morgen billede

hvor er han dejlig! min søn er en syvsover, så han sover endnu

Anmeld

5. oktober 2010

Malthesmoar

NatasjaL skriver:

godmorgen skønne piger

Har Malthe hj fra bh, blev ringet hj igår m hovedpine / dårlig og høj feber

Han er ok idag, men holder ham hj

Vi skal hygge og så har jeg lidt bestillinger der ska laves

Vi skal også handle lidt

Anmeld

5. oktober 2010

Slettet

Jeg skal i bad ... og måske bage boller? ... I eftermiddag skal den bette have en legekammerat med hjem fra børnehave og så er den dag vist gået ...Nårh jo måske skal jeg også føde, men så gider jeg i hvert fald ikke at bage

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

NatasjaL skriver:

godmorgen skønne piger

Jeg skal ligge under dynen og forsøge at slappe 100 % af. Svært når man er en, der normalt ikke kan sidde stille  Så jeg skal ikke lave en disse, før der skal laves aftensmad iaften *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.