Og nu har jeg så læst trådene og jeg kan kun anbefale at få din dreng kigget på af en kiropraktor. Jeg ved ikke om en kranio-sakral terapeut er lige så effektiv, men hvis din søn har låsninger i nakke/ryg kan han ende med bl.a. KISS KIDD syndrom, så kan give varige mén.
Noget andet er at jeg er så heldig at have vundet endnu et barn ned refluks, så hun må slet ikke ligge vandret og så er det altså svært at lægge hende på maven.
Jeg gør det at jeg læner mig tilbage i sofaen så jeg halvt ligger ned og lægger hende på maven af mig, så vi kan kigge på hinanden. Det giver ikke så godt som at hun ligger fladt på maven, men det giver alligevel en del og hun kan holde til at ligger der længere end hvis hun lå på maven.
Farmand har lige været til læge igen med Anton i dag - han ville gerne lige se ham igen, inden han besluttede hvad der evt. skulle gøres (vi sagde, vi havde snakket om kiropraktik). Han kunne godt se, at han lå skævt, men der var intet at mærke, når han bevægede hans led - men vi fik en henvisning til en børnelæge, som skal vurdere, om det er nødvendigt med yderligere behandling
så ham skal jeg ringe til i morgen tidlig...!
Jeg er også begyndt at ligge med Anton på mavsen, så vi kan kigge på hinanden og synes faktisk allerede, jeg kan se en udvikling
og så ligger han meget på maven på puslebordet - vi tager alt tøjet af, for så er han meget mere glad og vil ligge længere på maven, inden han stikker i et hyl 
Anmeld