Hvad skal jeg gøre?!? Jeg er frustreret :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

SpunkenJo

Malthes mor skriver:

Jeg har set at man kan købe en pude til at lægge under dem. Ligner en mini udgave af ammepude. Mener den hedder Maipuden, men er ikke sikker. Den skulle eftersigende gøre det mere stabilt for de små at lægge på maven, så de ikke tilter. 

En rullet stofble kan gøre det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Lady Marion <3

K&S skriver:

Tak for dit svar han ligger på siden, når han sover - men han vil bestemt ikke ligge på siden, når han er vågen - han bliver MEGET sur...!

Nårh for pokker ,, hmm hmm ja det er straks værrer ,,,  Tja hvad gør man egentlig ??    Findes der ikke en slags skumgummi ring han kan lægge baghovedet i så baghovedet reelt ikke lægger direkte på madrassen ??

Anmeld

4. oktober 2010

Malthes mor

SpunkenJo skriver:

Ok. Jeg har også kun set den i butikken aldrig i brug. Men tænkte godt det sammen da jeg så den.

Anmeld

4. oktober 2010

K&S

Lightbloom skriver:

Hej,

Måden du også kan træne det på er og lægge ham på maven når han ligger hos dig, eller på siden når han ligger hos dig...

Tak tak  jeg vil forsøge alt hvad jeg kan

Anmeld

4. oktober 2010

SpunkenJo

Muffi . skriver:

Nårh for pokker ,, hmm hmm ja det er straks værrer ,,,  Tja hvad gør man egentlig ??    Findes der ikke en slags skumgummi ring han kan lægge baghovedet i så baghovedet reelt ikke lægger direkte på madrassen ??

Den der pude der er ikke pengene værd....

Anmeld

4. oktober 2010

K&S

Malthes mor skriver:

Jeg har set at man kan købe en pude til at lægge under dem. Ligner en mini udgave af ammepude. Mener den hedder Maipuden, men er ikke sikker. Den skulle eftersigende gøre det mere stabilt for de små at lægge på maven, så de ikke tilter. 

Der fulgte sådan en lille pude med, da jeg købte hans aktivitetstæppe - jeg prøvede at lægge ham på gulvet med den under ham i dag - men han vender sig meget hurtigt om på ryggen og der var skisme langt ned af puden - han nåede næsten af rulle 2 gange rundt - så hurtigt "faldt" han ned af puden...!

Anmeld

4. oktober 2010

K&S

SpunkenJo skriver:

Det forstår jeg

der er ikke andet at gøre end at møve lidt rundt og gøre det så behageligt som muligt så ryggen kan blive trænet.

Øvelse

Jeg vil prøve lidt forskellige stillinger  tak for hjælpen...!

Og ja, øvelse gør mester

Anmeld

4. oktober 2010

K&S

SpunkenJo skriver:

Det kan være, jeg skal prøve det istedet - jeg har sådan en lille pude, men han er helt vildt med at rulle fra mave til ryg og i dag rullede hans næsten 2 gange rundt inden han landede på gulvet ved siden af puden - der var skisme langt ned for sådan en lille fyr...!

Anmeld

4. oktober 2010

SpunkenJo

K&S skriver:

Jeg vil prøve lidt forskellige stillinger  tak for hjælpen...!

Og ja, øvelse gør mester

Anmeld

4. oktober 2010

Corn

Jeg ville slappe lidt af. Aslans hoved var lidt skæv til hans favoritside ved 5 uger, men siden vi blev obs på det, er det bedret meget. Og idet vi er obs på det, og han bliver større og dygtigere til at ligge på maven, så går det i sig selv igen, og kan næsten ikke ses nu, hvor han er 3,5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.