Blev endnu mere nysgerrig... KETCHUP...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SussieThyssen skriver:

LOL..ved du hvad de putter på tomater og æggekage herovre på Fyn???

Sukker 

Yikes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

FrkT

kitty skriver:

Den store Det er så klamt... Han spiser det også på pålæg.. Rullepølse med thousand island eller remoulade er ikke et fremmed syn herhjemme

Arj føj..... jeg synes virkelig det er respektløs med dem der putter ketchup etc. på stort set al mad, hvad tænker den der har lavet maden så ikke?

Fatter slet ikke han kan det.... vi køber de store bøtter med Beauvais.... og sådan en holder da 3-4 måneder i hvert fald, hvis ikke længere.... og det er til os begge to. 

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Jeg har svaret Heinz!  Men Beauvais (er rigtigt stavet!) er nu også godt...

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

FrkT skriver:

Arj føj..... jeg synes virkelig det er respektløs med dem der putter ketchup etc. på stort set al mad, hvad tænker den der har lavet maden så ikke?

Fatter slet ikke han kan det.... vi køber de store bøtter med Beauvais.... og sådan en holder da 3-4 måneder i hvert fald, hvis ikke længere.... og det er til os begge to. 

Kan heller ikke forstå, hvordan man kan gøre det Jeg køber Heinz, og en stor bøtte holder minimum et halvt år her...

Anmeld

4. oktober 2010

Muffinmus

Kan slet ikke klare sådan noget groft noget.

så HEINZ til mig tak:-)

Anmeld

4. oktober 2010

Maja88

Zafir skriver:

GODT SÅ, nu blev jeg helt vildt nysgerrig, fordi jeg troede at ALLE drikker coca cola... hehe...

HVAD for noget slags Ketchup er lige jeres Ketchup? - altså når vi taler alm ketchup. Ikke sådan nogen chilli hejs eller karry hejs eller noget...

jeg spiser GRÅSTEN ketchup elller heinz men er klart mest til Gråsten

Anmeld

4. oktober 2010

MariaJ

Øko Heinz, hvis vi kan få det ellers bare almindelig Heinz. Vi spiser nu stort set bare ketchup til pølser, så en flaske holder læææænge.

Anmeld

4. oktober 2010

Nemesis

Hela Karryketchup, så har ikke stemt noget.

Det er mandens favorit. Jeg spiser meget sjælden sel ketchup og så er det den rigtige hotdog ketchup.

:-) Sisse

Anmeld

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Low skriver:

Jeg har stemt blanKT da jeg bedst kan lide den fra Netto som koster 7-8 kr. Og det er ikke fordi den er billig men fordi den er go

Hvad hedder den?

Anmeld

4. oktober 2010

L-Mortil3

Jeg har svaret Pølsemandens hejs Som her hos os betyder Graasten Kethup! MUMS! Ellers spiser jeg TIL NØD Beuvais!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.