Blev endnu mere nysgerrig... KETCHUP...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Susan1978

heinz til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Jeg har stemt blankt, for jeg bruger Urtekrams, og kun urtekrams, den er klart klart klart den bedste, lige næst efter den hjemmelavede

Koster den en bondegård? Min kæreste spiser ca en dunk om ugen og han er nok ligeglad... Men så kan jeg jo have min egen ketchup

Vores venner griner af, hvor mange hylder der er afsat til ketchup, remoulade, sennep, dressing, soya etc i vores køleskab!! Kæresten ÆÆÆÆLSKER svans på sin mad!

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

kitty skriver:

Koster den en bondegård? Min kæreste spiser ca en dunk om ugen og han er nok ligeglad... Men så kan jeg jo have min egen ketchup

Vores venner griner af, hvor mange hylder der er afsat til ketchup, remoulade, sennep, dressing, soya etc i vores køleskab!! Kæresten ÆÆÆÆLSKER svans på sin mad!

En dunk i ugen? Fortæl mig lige hvor mange ml dunk det er?  Hold da op han er glad for ketchup!

Anmeld

4. oktober 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Hi hi, det er jo en ret lille flaske og mener, at den koster 40 kr, ca. Så den er nok lidt dyr, men vi spiser heller ikke særlig meget ketchup herhjemme. Det jeg godt kan lide ved den er ingredienslisten: tomatpure, rørsukker, eddike, majssirup, salt, krydderier og intet andet

Så ved man, hvad det er man putter i munden

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

FrkT skriver:

En dunk i ugen? Fortæl mig lige hvor mange ml dunk det er?  Hold da op han er glad for ketchup!

Den store Det er så klamt... Han spiser det også på pålæg.. Rullepølse med thousand island eller remoulade er ikke et fremmed syn herhjemme

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Hi hi, det er jo en ret lille flaske og mener, at den koster 40 kr, ca. Så den er nok lidt dyr, men vi spiser heller ikke særlig meget ketchup herhjemme. Det jeg godt kan lide ved den er ingredienslisten: tomatpure, rørsukker, eddike, majssirup, salt, krydderier og intet andet

Så ved man, hvad det er man putter i munden

Præcis. Man ved, hvad man kommer i munden! Specielt nu, hvor jeg forhåbentlig er/bliver gravid, så kan jeg mærke det betyder mere for mig. Og jeg spiser heller ikke så meget, så jeg kan have den alene, sikkert i et godt stykke tid! Han skal jo alligevel kun passe på æggene i køleskabet

Anmeld

4. oktober 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Præcis. Man ved, hvad man kommer i munden! Specielt nu, hvor jeg forhåbentlig er/bliver gravid, så kan jeg mærke det betyder mere for mig. Og jeg spiser heller ikke så meget, så jeg kan have den alene, sikkert i et godt stykke tid! Han skal jo alligevel kun passe på æggene i køleskabet

Præcis Hvad nu, hvis han får lyst til æggekage så

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Præcis Hvad nu, hvis han får lyst til æggekage så

Så må han tage sine egne..

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Det koster en bondegård, hvis man ikke køber det på spotvare i netto fx... Så kan man få 1300 gram for 35 kr. Det er til at kunne klare. Ellers kan det godt koste helt vildt meget, så det slet ikke er sjovt at hælde ud af dunken

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Ja undskyld!!! - Glemte lige den der: alt muligt andet Ketchup...  Det kører bare perfekt for mig og min snot herhjemme. Jeg ahr snot i hjernen. måske skulle jeg gå i seng og håbe på bedring i morgen

- Og sige til Henrik at man skal kunne rette i indlæg MED afstemninger også

Alle former for ketchup...har ingen favorit...tror  jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.