Blev endnu mere nysgerrig... KETCHUP...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Gråsten Ketchup er det vi spiser her hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

FrkT

Baagøe skriver:

Kan heller ikke forstå, hvordan man kan gøre det Jeg køber Heinz, og en stor bøtte holder minimum et halvt år her...

Nemlig.... så smager man jo kun ketchup 

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

FrkT skriver:

Nemlig.... så smager man jo kun ketchup 

Jeg ville for alt i verden ikke gå glip af alle de gode smagsindtryk, der findes i de mange dejlige retter vi spiser

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Baagøe skriver:

Jeg ville for alt i verden ikke gå glip af alle de gode smagsindtryk, der findes i de mange dejlige retter vi spiser

Nemlig.... kan godt lide ketchup, men kun til pølser, på pasta og sådan noget... ikke på bananmadder, på pizza osv. osv.

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

FrkT skriver:

Nemlig.... kan godt lide ketchup, men kun til pølser, på pasta og sådan noget... ikke på bananmadder, på pizza osv. osv.

Lige mine ord. Jeg spiser faktisk kun ketchup til pølser, hot dogs, pølsehorn og lign. Synes ikke engang det er godt på pastaretter...

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Baagøe skriver:

Lige mine ord. Jeg spiser faktisk kun ketchup til pølser, hot dogs, pølsehorn og lign. Synes ikke engang det er godt på pastaretter...

Jeg spiser det heller ikke til pastaretter, men kan godt lide det (i begrænset mængde) på pasta bare, altså uden kødsovs, kødboller eller noget andet.... bare kogt pasta med ketchup.

Og ja, så pølser.... og pommes frites. Og så tror jeg faktisk også det er det.

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

FrkT skriver:

Jeg spiser det heller ikke til pastaretter, men kan godt lide det (i begrænset mængde) på pasta bare, altså uden kødsovs, kødboller eller noget andet.... bare kogt pasta med ketchup.

Og ja, så pølser.... og pommes frites. Og så tror jeg faktisk også det er det.

Ja, det kan jeg også, men får det aldrig, da jeg synes det er rasende kedeligt...

Anmeld

4. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

beauvais.. helt klart...

Har prøvet andre mærker (også de billige) men de har bare aldrig været pengene værd.. har prøvet de der helt billige mærker men de smagte bare af sukker og eddike så det droppede vi hurtigt...

Ketchup er en af de få ting vi ikke sparer på... vi bruger ketchup næsten hver aften til aftensmaden så det skal altså smage ordentligt...

Anmeld

4. oktober 2010

Sunflower

Jeg har stemt blankt. Jeg må indrømme at jeg hiver det ned af hylden der er billigst - og så meget ketchup bruger vi ikke at jeg har lagt mærke til hvilket mærke det er

Anmeld

5. oktober 2010

anne2009

Stemt blankt, da jeg bare køber en tilfældig, hvad jeg finder på hylden. Jeg bruger ikke selv ketchup, køber det mest bare til børnenes pølser og kommer det lidt i kødsovsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.