Blev endnu mere nysgerrig... KETCHUP...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: HVAD slags Ketchup er din ketchup?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.769 visninger
74 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

GODT SÅ, nu blev jeg helt vildt nysgerrig, fordi jeg troede at ALLE drikker coca cola... hehe...

HVAD for noget slags Ketchup er lige jeres Ketchup? - altså når vi taler alm ketchup. Ikke sådan nogen chilli hejs eller karry hejs eller noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Carina1977

Når jeg skal vælge imellem dem, så bliver det pølsemandens

Ellers så er jeg vild med den flaske-ketchup de har i aldi.

Anmeld

3. oktober 2010

trunte89

Helt klart Heintz

Anmeld

3. oktober 2010

Low

Jeg har stemt blanKT da jeg bedst kan lide den fra Netto som koster 7-8 kr. Og det er ikke fordi den er billig men fordi den er go

Anmeld

3. oktober 2010

ekzunz

Jeg kan ikke smage forskel, og der bliver simpelthen brugt så meget ketchup herhjemme, at jeg er gået lidt væk fra Heinz og Beauvais, drengene er ligeglad med mærket, så jeg kan lige så  godt købe det billige.

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Ja undskyld!!! - Glemte lige den der: alt muligt andet Ketchup...  Det kører bare perfekt for mig og min snot herhjemme. Jeg ahr snot i hjernen. måske skulle jeg gå i seng og håbe på bedring i morgen

- Og sige til Henrik at man skal kunne rette i indlæg MED afstemninger også

Anmeld

3. oktober 2010

Sujan

Helt klart heintz...

Men så en dokumentar om det engang...

Der skulle være så meget sukker i heitz at man kan blive afhængig af det og især børn.. Det var vildt klamt.. Derfor får jeg altid lidt dårlig samvittighed når jeg spiser det

Anmeld

3. oktober 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

GODT SÅ, nu blev jeg helt vildt nysgerrig, fordi jeg troede at ALLE drikker coca cola... hehe...

HVAD for noget slags Ketchup er lige jeres Ketchup? - altså når vi taler alm ketchup. Ikke sådan nogen chilli hejs eller karry hejs eller noget...

Jeg drikker slet ikke sodavand, kun danskvand

Og ellers..jeg bruger heller ikke ketchup...men tomatpurré og så er det altid Bouvais.
Men der var jo ikke muligheden for at vælge, at man slet ikke bruger det

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Sujan skriver:

Helt klart heintz...

Men så en dokumentar om det engang...

Der skulle være så meget sukker i heitz at man kan blive afhængig af det og især børn.. Det var vildt klamt.. Derfor får jeg altid lidt dårlig samvittighed når jeg spiser det

Tror der er ligeså meget sukker i de andre...Der ER bare meget sukker i ketchup. Tror dog at man nok skal spise riiiiiiiiiiiiiigtig meget for at blive afhængig af sukkeret i det. Så er det nok så mange andre ting, for selvom man putter ketchup PÅ maden er det jo ikke ligefrem lavet af vingummier

Men - jeg ved det jo ikke - Det er bare min antagelse...

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

SussieThyssen skriver:

Jeg drikker slet ikke sodavand, kun danskvand

Og ellers..jeg bruger heller ikke ketchup...men tomatpurré og så er det altid Bouvais.
Men der var jo ikke muligheden for at vælge, at man slet ikke bruger det

Kærligst
Sussie

Altså tomatpuré på æggekage, pølser, spagetti osv???...  Ja - altså det kunne jeg godtnok ikke leve uden Her køber vi altid 2-3 af de stooore Heintz, når de er spotvare i netto hehe...

Men havde godt en veninde som barn, hvor de også kun havde puré... Men det er jo også maaaaange år siden, hvor Ketchup måske ikke var ligeså stort som nu om dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.