Blev endnu mere nysgerrig... KETCHUP...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Mærkeligt...gu' ve' hvor den tradition kommer fra!?!

Ja det ved jeg ikke  måske noget man har været vant til at få som barn, og så har bragt det videre?

Jeg selv spiser ikke æggekage......har ikke kunnet spise det siden min x glemte sådan en i en pose.....og ja så kan i nok regne ud hvad der sker....føj siger jeg bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
trunte89 skriver:

Helt klart Heintz

Ja den smager bedst

Anmeld

4. oktober 2010

Susanne79

altid Heintz

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Altså jeg ville helst stemme pølsemands ketchup MEN på sjælland er det hotdog ketchup der er pølsemands ketchup og her ovre i jylland er det den der klamme søde en som jeg absolut ikke kan fordrage. Så hotdog ketchup skal man købe i butikkerne her ovre. 

Så jeg har stemt Heintz selv om det absolut er hotdog ketchup jeg spiser. 

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Nu spiser jeg ikke særlig ofte ketchup, men min mand gør, og valget herhjemme er KLAAART Heinz!!! Tænk hvis jeg skulle finde på at komme hjem med en anden ketchup... hjææælp, så blir' der ballade... hahahh

Anmeld

4. oktober 2010

SiLiMiMa

GRÅSTEN!!!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

uha, skilsmisse emne herhjemme

Jeg er HEINZ pige og Daniel er til Beauvais Andre ville måske nok bare købe en af hver, men næææh nej, sådan leger vi ikke! der er HEINZ i køleskabet!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Sujan skriver:

Helt klart heintz...

Men så en dokumentar om det engang...

Der skulle være så meget sukker i heitz at man kan blive afhængig af det og især børn.. Det var vildt klamt.. Derfor får jeg altid lidt dårlig samvittighed når jeg spiser det

der er meget sukker i alt ketchup

Anmeld

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Heinz!

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Ja det ved jeg ikke  måske noget man har været vant til at få som barn, og så har bragt det videre?

Jeg selv spiser ikke æggekage......har ikke kunnet spise det siden min x glemte sådan en i en pose.....og ja så kan i nok regne ud hvad der sker....føj siger jeg bare

LOL...ja så sart er jeg nu ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.