Blev endnu mere nysgerrig... KETCHUP...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Dictes mor

Jeg har stemt blankt, for jeg bruger Urtekrams, og kun urtekrams, den er klart klart klart den bedste, lige næst efter den hjemmelavede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Heinz i ØKO-version. Det er den bedste!

Anmeld

4. oktober 2010

saxa

Heinz!! Meeen min mand er mest til Gråstens ketchup - og da jeg ikke er den store ketchup spiser er det Gråsten der står i køleskabet.. Men handler jeg alene er det nu Heinz der ryger i vognen..

Anmeld

4. oktober 2010

BabyStella!

Zafir skriver:

GODT SÅ, nu blev jeg helt vildt nysgerrig, fordi jeg troede at ALLE drikker coca cola... hehe...

HVAD for noget slags Ketchup er lige jeres Ketchup? - altså når vi taler alm ketchup. Ikke sådan nogen chilli hejs eller karry hejs eller noget...

Heinz naturligvis Måske er den dyr, men syns´ man får meget smag for pengene, og til gengæld ikke skal bruge så meget, som den billige ketchup.

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Hmmm jeg spiser ikke ketchup, men elsker tomatsovs og puré

Kæresten sværger dog til Heinz, jeg har så ændret det til øko Heinz og ind imellem øko svanen (tror jeg det hedder), for de skulle eftersigende smage ens

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Beauvais! UDEN TVIVL! Og det er heldigvis noget vi er enige om herhjemme!

Kan slet ikke forstå at folk kan spise Heinz, synes det smager ekstremt af tilsætningsstoffer (ved ikke om der reelt ER mere i end Beauvais, men det smager bare langt væk af det, adr)!

BEAUVAIS, JA TAK!

Anmeld

4. oktober 2010

Slettet

Jeg spiser slet ikke nok til at være en "kender" eller have en farvorit, men min kæreste spiser det ofte og han vil have Heinz, så det er den vi har herhjemme

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Swips.. skriver:

Jeg spiser slet ikke nok til at være en "kender" eller have en farvorit, men min kæreste spiser det ofte og han vil have ,så det er den vi har herhjemme

Tror du glemte navnet på ketchuppen 

Anmeld

4. oktober 2010

Slettet

FrkT skriver:

Tror du glemte navnet på ketchuppen 

Så skulle den være i vinkel

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Swips.. skriver:

Så skulle den være i vinkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.