WiitrioeN skriver:
hehe det jeg kalder et elestik stel er heller ikke med elestik men det er et tyndt og meget elastik stel velegnet til små børn og som kan trækkes i alle mulige retning osv. uden at gå i stykker og som kan holde til helt utrolig meget for dte er nemlig sådan et stel daniella har men syntes bare marcus´s brillers stel er meget tykt og ligner det samme som voksene har...
men han er rigtig bedårende med hans nye briller og det første lange stykke tid vil de drille når han bliver træt og skal klø sine øjne men f.eks daniella har med tidne fundet ud af at klø bag dem men husk det er rigtig fornuftigt at give ham 5min. pause engang imlellem da øjne og hjerne osv. lige skal vende sig til dem og de kan både gener og give hovedepine så derfor er 5min. pause i ny og næ en god idé. men Daniella er selv nu rigtig glade for hendes briller og er selv begyndt at brøve at få dem af og på...
Nåå dem..
hihi. dem så vi godt ved øjenlægen.
Den optikker vi har fået dem ved, sagde at hans erfaring var at til så små størrelser sidder de her briller bedst på dem. de er ikke særlig tunge, og sidder SUPER godt på ham. og han har bare accepteret dem rigtig hurtigt. så det er så skønt.
Anmeld