Nu med briller.... Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

FruEllingsen

cille22 skriver:

Lækker knægt og ihh hvor er han nuttet...

Kh cecilie

Mange tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

FruEllingsen

LouiseNielsen skriver:

Jeg har været inde og kigge på billederne flere gange idag...

Er virkelig helt rørt (har jeg vist skrevet et par gange nu) Det varmer virkelig mit moderhjerte.

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

LotteN skriver:

ej, han er da bare SÅ sød jeres dejlige dreng

Han er da bare SÅ sød med de briller på - og sikke da en fantastisk udstråling han har

Ihh 1000 tak skal du have

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

hc=k skriver:

Han er 1½ år lige om 2 dage så han er ved at være stor nu.

okey. Må jeg spørge hvordan i har fundet ud af at der måske er noget med hans syn?? er det fordi du bruger briller?

Anmeld

29. september 2010

FrkLarsen

ÅÅÅÅÅRHHHHHHHH!!!!!!!

Hold da helt ferie hvor er han CHARMERENDE!! 

(Det er sku da ligefør at min datter skal have briller uden styrke i!

Kamilla med Emilie på næsten 2 måneder

Anmeld

29. september 2010

hc=k

Drømmer skriver:

okey. Må jeg spørge hvordan i har fundet ud af at der måske er noget med hans syn?? er det fordi du bruger briller?

Du må gerne spørge ja hehe.

Jeg har briller og er rigtig godt langsynet og har en bygningsfejl, faktisk er det helt det samme med Kristophers far.
Mens jeg var gravid spurgte jeg min optikker om han troede det ville være arveligt og han sagde at det kunne jeg nok godt regne med, men det var jo ikke sikkert. Jeg kontaktede øjenlægen for ½ års tid siden egentlig bare for at være sikker, men også fordi Kristopher er rigtig dårlig til at bedømme afstand og tit har svært ved at genkende ting og personer. Vi var til første tjek for 3 måneder siden hvor øjenlægen kunne fortælle at Kristopher ikke har en øjensygdom, men at vi skulle komme igen 3 måneder senere og have tjekket om han er meget langsynet for det kunne det godt tyde på sagde han. Nu må vi se hvad han siger.

Anmeld

29. september 2010

siw84

neeejjj hvor er han bare kær.. man kan jo slet ikke lade være og smile når man ser de billeder...

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

FrkLarsen skriver:

ÅÅÅÅÅRHHHHHHHH!!!!!!!

Hold da helt ferie hvor er han CHARMERENDE!! 

(Det er sku da ligefør at min datter skal have briller uden styrke i!

Kamilla med Emilie på næsten 2 måneder

Tak hvor er du sød.

Og hvor er Emilie da super skøn på dit profilbillede

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

hc=k skriver:

Du må gerne spørge ja hehe.

Jeg har briller og er rigtig godt langsynet og har en bygningsfejl, faktisk er det helt det samme med Kristophers far.
Mens jeg var gravid spurgte jeg min optikker om han troede det ville være arveligt og han sagde at det kunne jeg nok godt regne med, men det var jo ikke sikkert. Jeg kontaktede øjenlægen for ½ års tid siden egentlig bare for at være sikker, men også fordi Kristopher er rigtig dårlig til at bedømme afstand og tit har svært ved at genkende ting og personer. Vi var til første tjek for 3 måneder siden hvor øjenlægen kunne fortælle at Kristopher ikke har en øjensygdom, men at vi skulle komme igen 3 måneder senere og have tjekket om han er meget langsynet for det kunne det godt tyde på sagde han. Nu må vi se hvad han siger.

Marcus har også arvet hans langsynethed fra mig af.

Synes det er SUPER fedt at i har taget initiativet til at få ham undersøgt

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

siw84 skriver:

neeejjj hvor er han bare kær.. man kan jo slet ikke lade være og smile når man ser de billeder...

Tak hvor er du sød  ja han får virkelig smilet frem i en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.