Nu med briller.... Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

FrkLarsen

Drømmer skriver:

Tak hvor er du sød.

Og hvor er Emilie da super skøn på dit profilbillede

Ihhhh takker  

Der er flere billeder i mit album på min profil hvis det skulle lyste at kigge

Bare send pb så sender jeg koden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

hc=k

Drømmer skriver:

Marcus har også arvet hans langsynethed fra mig af.

Synes det er SUPER fedt at i har taget initiativet til at få ham undersøgt

Jamen ja jeg synes bare det er med at får det tjekket så det ikke ender med at blive træls for ham. Hans far var 3 år da han fik briller og de opdagede det fordi han led meget af migræne, det skal jeg sgu ikke recikere med Kris

Anmeld

29. september 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Ja. han tog ALT opmærksomheden. og elskede det. hihi..

Han har taget det så flot. Har ikke prøvet at tage dem af eller noget. Det meste af tiden er han et stort smil, og undersøger ALT. men man kan godt mærke at han har Mange nye indtryk at fordøje.

det er fordelen ved små børn, de acceptere forandringer uden at brokke sig

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

hc=k skriver:

Jamen ja jeg synes bare det er med at får det tjekket så det ikke ender med at blive træls for ham. Hans far var 3 år da han fik briller og de opdagede det fordi han led meget af migræne, det skal jeg sgu ikke recikere med Kris

Det kan jeg godt forstå at du ikke vil risikere. det må godt nok ikke være sjovt. 

Anmeld

29. september 2010

Miamaja

NOJ Hvor er han skon. Jeg er helt vild med ham!! Han er da bare den mest nuttede baby jeg laenge har set.. og med de briller der. Ja saa sukker man da helt

Anmeld

29. september 2010

lillemunk

Drømmer skriver:

Hvor sødt

Hvor gamle var de da de fik briller.

Marcus kan jo af gode grunde ikke sætte ord på. men han lagde næsten 30 min i formiddag, hvor han bare stirrede ud af vinduet. tror at han opdagede træerne på den anden side.. hehe

Clara var 1 år og 3 dage... men det var så vildt hvor meget det forandre hendes verden... det der bare før var et ord var nu også virkelighed og ikke bare noget sløret noget.
Mille var 1 år og 4 mdr... hun gik helt i selvsving og vendte og drejede alt hun røret..
Det er så dejligt når man kan se det hjælper dem.
I dag er de 8 og 10 år og har har kun halv så høj styrke som da vi startede ud på Clara +7.75 og +7,5 og mille var +8.0 og + 7, 75

Anmeld

29. september 2010

Ox.

Ååååååååååh!!!! Hvor er han mere end skøn!!

Anmeld

30. september 2010

Mimbi

nøøjjjj hvor er han bare søøøøød

Må jeg spørge hvilken styrke glassene er ?

Hvordan fandt i ud af han ikke kunne se ?

Min søn har også briller kan godt huske de første dage efter han fik brille, at han var så begejstret over alle de ting han nu kunne se

Anmeld

30. september 2010

FruEllingsen

lillemunk skriver:

Clara var 1 år og 3 dage... men det var så vildt hvor meget det forandre hendes verden... det der bare før var et ord var nu også virkelighed og ikke bare noget sløret noget.
Mille var 1 år og 4 mdr... hun gik helt i selvsving og vendte og drejede alt hun røret..
Det er så dejligt når man kan se det hjælper dem.
I dag er de 8 og 10 år og har har kun halv så høj styrke som da vi startede ud på Clara +7.75 og +7,5 og mille var +8.0 og + 7, 75

ih hvor er det skønt at høre. dejligt med sådan en solstråle historie

Det er da dejligt at deres syn er blevet så meget forbedret.. håber at vi er lige så heldige. hvordan har de det ellers med at have briller??

Anmeld

30. september 2010

FruEllingsen

Sussie&Lilje skriver:

Ååååååååååh!!!! Hvor er han mere end skøn!!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.