Nu med briller.... Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

jeg kan godt sætte mig lidt ind i dine følelser omkring det, jeg ville da klart have det på samme måde!! men hånden på hjertet, så er han rigtig sød med dem på ville ikke sige det hvis jeg ikke mente det !

og som du selv nævner, så gør det jo en helt tydelig forskel

Han er godt nok ved at være en stor dreng.. jeg må vidst hellere købe en højstol til frøken berte - men det er, som du selv sagde, næsten ik til at bære

Tak Mitzie. Er heller ikke i tvivl om at du mener det
Blev godt nok noget øv i dag. Var lige et smut til Herning, da brillerne lige skulle rettes. Og ALLE glode bare HELT vildt på ham. Ikke diskret eller noget. De var sq ved at brække nakken.

Ved godt de nok bare er nysgerrige, men alligevel.....

Nej de bliver bare SÅ hurtigt store. Marcus elsker bare sin højstol nu.... så moren må jo give sig.. hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

FruEllingsen

Chamomile skriver:

Hvor ser han dog kær ud Jeg fik briller som 2årig, og sikke en verden der åbnede sig for mig.

Det er virkelig også tydeligt at det er en helt ny verden der åbner sig. kan lige love for at han har haft travlt med at studere ALT i dag....

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

Heise skriver:

synes, det er SÅ FEDT, at i har opdaget det så tidligt!

og han ser jo bare kærest ud!

heise

Ja det er sq godt. for så kommer det ikke til at påvirke ham udviklingsmæssigt eller noget

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

Hende med maven :-) skriver:

Fedt det er blevet opdaget i en så tidlig alder... Har set i vuggestue at børn klamrer sig til de voksne, og lang tid efter finder man ud af det er fordi de ikke har kunnet se :-(

Rigtig godt!! Også ser han jo bare sød ud samtidig :-)

Ja. de bliver jo tit meget forsigtige og bange de børn hvor det bliver opdaget sent (sådan var jeg selv inden jeg fik briller som 4årig)

Så det er dejligt at vi slipper for det. nu får han det bedste ud af livet

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

lillemunk skriver:

Nååååååe hvor er han bare skøn... SÅ LÆKKER
Kan tydeligt huske da både Clara og Mille fik briller .. en hel ny verden for dem
Slut med at gå ind i dørkarmen. Lige med et kunne man se det der var græs og ikke bare noget mor og far fortalte .Clara lå meget længe ude i græsset og kiggede på det.. Så sødt.
Hun undersøgte hele huset.

Hvor sødt

Hvor gamle var de da de fik briller.

Marcus kan jo af gode grunde ikke sætte ord på. men han lagde næsten 30 min i formiddag, hvor han bare stirrede ud af vinduet. tror at han opdagede træerne på den anden side.. hehe

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

he he, kan lige forestille mig en hel butik der bare stivner for at se dejlige marcus få sit første par briller på

hvordan tog han det?

Ja. han tog ALT opmærksomheden. og elskede det. hihi..

Han har taget det så flot. Har ikke prøvet at tage dem af eller noget. Det meste af tiden er han et stort smil, og undersøger ALT. men man kan godt mærke at han har Mange nye indtryk at fordøje.

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

Rosa skriver:

Jamen det kommer absolut også fra hjertet - jeg var endda nødt til at sende et link til min højgravide veninde som slet ikke er på baby.dk - og hun skrev også at hun nærmest ønskede sig et synshandicap til sin søn nu fordi han er SÅ bedårende med de briller Marcus må simpelthen være baby.dks mest nuttede baby!!!

Ej hvor er i søde. nu tuder jeg sq.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. er bare RØRT.

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

Tulle28 skriver:

Aj jeg fik helt tårer i øjnene da jeg så billederne - HOLD NU OP hvor er han bare helt vidunderlig!! Han ser da ud som om han bare nyder at kunne se verden:-)

Hvor er du sød. bliver virkelig rørt over alle de super søde indlæg. det varmer så meget.

Ja det er en helt ny verden der åbner sig. Det er så fantastisk at være vidne til

Anmeld

29. september 2010

cille22

Lækker knægt og ihh hvor er han nuttet...

Kh cecilie

Anmeld

29. september 2010

FruEllingsen

LouiseNielsen skriver:

Hoooold da nu lige helt kæft hvor er han skønherlig....

Viste ham lige til Andreas og hans kommentar var: Åhhh det er da den sødeste lille herry potter jeg nogensinde har set! (Er sødt ment)

De klær ham så godt, hvor er han dog dejlig....

Kram fra Louise

Hvor er i søde

Ja han ligner en lille Harry Potter. især fordi brillerne er såå runde. her hjemme er hans nye kælenavn einstien  (ved ikke lige hvordan det staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.