Nu med briller.... Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

FruEllingsen

Mimbi skriver:

nøøjjjj hvor er han bare søøøøød

Må jeg spørge hvilken styrke glassene er ?

Hvordan fandt i ud af han ikke kunne se ?

Min søn har også briller kan godt huske de første dage efter han fik brille, at han var så begejstret over alle de ting han nu kunne se

Tak skal du have

Ja det må du da. glassene i hans briller er +3,5. men han har egentlig + 9 på begge øjne, og bygningsfejl på begge.

Grunden til at han ikke har så høj styrke i glassende er at brillerne ikke skal blive for tunge til hans lille hovede, og for at lette overgangen lidt.

Men det er simpelthen fantastisk at se hvorda verden åbner sig for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Mimbi

Drømmer skriver:

Tak skal du have

Ja det må du da. glassene i hans briller er +3,5. men han har egentlig + 9 på begge øjne, og bygningsfejl på begge.

Grunden til at han ikke har så høj styrke i glassende er at brillerne ikke skal blive for tunge til hans lille hovede, og for at lette overgangen lidt.

Men det er simpelthen fantastisk at se hvorda verden åbner sig for ham

ååhhh lille pus +9 er da meget :/ kan godt forstå at han ikke har fået mere en +3,5 da han er so lille

min søn har nu +8 med bygningsfejl, men skulle egentligt have +9 med bygningsfejl og så har han plaster for det ene øje fordi han skælner.

Ja det er helt fantstiskt hvordan verden åbner sig for dem 

et stort til jer, håber din søn's øjne bliver bedre nu han har fået briller 

Anmeld

30. september 2010

FruEllingsen

Mimbi skriver:

ååhhh lille pus +9 er da meget :/ kan godt forstå at han ikke har fået mere en +3,5 da han er so lille

min søn har nu +8 med bygningsfejl, men skulle egentligt have +9 med bygningsfejl og så har han plaster for det ene øje fordi han skælner.

Ja det er helt fantstiskt hvordan verden åbner sig for dem 

et stort til jer, håber din søn's øjne bliver bedre nu han har fået briller 

Håber også det bliver bedre

Det er godt nok heller ikke det bedste syn din dreng harHvordan tager han at skulle gå med plaster? Gjorde jeg også selv som lille. NØJ hvor jeg HADEDE det. Håber han tager det pænere end jeg gjorde.

Anmeld

30. september 2010

4xGreve

Drømmer skriver:

Nåå dem.. hihi. dem så vi godt ved øjenlægen.

Den optikker vi har fået dem ved, sagde at hans erfaring var at til så små størrelser sidder de her briller bedst på dem. de er ikke særlig tunge, og sidder SUPER godt på ham. og han har bare accepteret dem rigtig hurtigt. så det er så skønt.

der vil jeg så sige at de andre vejer overhovedet heller ingen ting og er netop lavet til så små børn daniella fik også briller i en meget ung alder (8Måneder) og hun var jo lille i forhold til andre på hendes alder, og de var bare perfekte til hende Vedhæfter lige et par billede fra den første dag hun fik sine briller og hendes glas er meget tykke da hun bruger 5.5 og 6.5 i styrke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2010

FruEllingsen

WiitrioeN skriver:

der vil jeg så sige at de andre vejer overhovedet heller ingen ting og er netop lavet til så små børn daniella fik også briller i en meget ung alder (8Måneder) og hun var jo lille i forhold til andre på hendes alder, og de var bare perfekte til hende Vedhæfter lige et par billede fra den første dag hun fik sine briller og hendes glas er meget tykke da hun bruger 5.5 og 6.5 i styrke

Hvor ser hun dejlig glad ud

Anmeld

30. september 2010

silden85

ej hvor er han sød

Anmeld

30. september 2010

Isabella_mor

jeg tror aldrig jeg har set så lille et barn med briller.. men han ser rigtig fin ud..

men noget jeg kom til at tænke over var.. hvordan finder man ud af om et så lille et barn har brug for briller?, og dernæst, hvordan finder man ud af hvilken styrke der skal til..? jeg mener han kan jo ikke sidde og sige alfabetet på lystavlen med klap for det ene øje.. det er han jo slet ikke gammel nok til jo  

Anmeld

30. september 2010

FruEllingsen

isabellamor skriver:

jeg tror aldrig jeg har set så lille et barn med briller.. men han ser rigtig fin ud..

men noget jeg kom til at tænke over var.. hvordan finder man ud af om et så lille et barn har brug for briller?, og dernæst, hvordan finder man ud af hvilken styrke der skal til..? jeg mener han kan jo ikke sidde og sige alfabetet på lystavlen med klap for det ene øje.. det er han jo slet ikke gammel nok til jo  

Vi fandt ud af det fordi vi skulle til øjenlæge med ham da han var født for tidligt. der skulle øjenlægen tjekke om hans øjne var modnet som de skulle. Det var de heldigvis. samtidig tjekkede han også for langsynethed, da jeg er Meget langsynet.

De har sådan en apparat som måler hans øjne, og på den måde kan de se hvad styrke han skulle bruge. det er vældig smart.

Anmeld

30. september 2010

Mimbi

Drømmer skriver:

Håber også det bliver bedre

Det er godt nok heller ikke det bedste syn din dreng harHvordan tager han at skulle gå med plaster? Gjorde jeg også selv som lille. NØJ hvor jeg HADEDE det. Håber han tager det pænere end jeg gjorde.

Det skal nok blive bedre

Han tager det utrolig godt i dag, men det har han da ikke altid gjort :/ i flere måneder græd han som pisket hvergang han skulle have det på, men det sidste 1½ år har han været sååå dygtig

Anmeld

30. september 2010

4xGreve

Drømmer skriver:

Hvor ser hun dejlig glad ud

Hehe mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.