Nu med briller.... Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Valle81

Drømmer skriver:

Ja.. så fik vi brillerne.

Så i får lige en masse billeder

Han har taget det UTROLIG flot. han har slet ikke brokket sig. man kan allerede mærke en forskel. han har lige pludselig opdaget hans legetøj og alt mulig andet. Mors STORE dreng

Sooooooooooooooooooooolgt:0)

Mit hjerte er tabt til denne vidunderlige dreng:0)

Gud hvor er han skøn - og de briller er simpelthen bedårende på ham:0)

Sikke et smil, charme og selvtillid den dreng har:0)

I har virkelig noget at være stolte af:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Jamen sidder med noget blandede følelser inden i. i de første par timer han havde dem igår græd jeg flere gange fordi jeg slet ikke syntes han var flot og det sidder jeg egentlig efterfølgende og bliver rigtig flov over, For han er jo mega dejlig, selv med dem på (især når man lige har vendet sig til dem)

I dag har jeg det lidt bedre med det hele. tror hurtigt at vi vender os til dem. for der kan tydeligt mærkes forskel....

Tak fordi du spørger

jeg kan godt sætte mig lidt ind i dine følelser omkring det, jeg ville da klart have det på samme måde!! men hånden på hjertet, så er han rigtig sød med dem på ville ikke sige det hvis jeg ikke mente det !

og som du selv nævner, så gør det jo en helt tydelig forskel

Han er godt nok ved at være en stor dreng.. jeg må vidst hellere købe en højstol til frøken berte - men det er, som du selv sagde, næsten ik til at bære

Anmeld

29. september 2010

Chamomile

Hvor ser han dog kær ud Jeg fik briller som 2årig, og sikke en verden der åbnede sig for mig.

Anmeld

29. september 2010

SiLiMiMa

synes, det er SÅ FEDT, at i har opdaget det så tidligt!

og han ser jo bare kærest ud!

heise

Anmeld

29. september 2010

Mor til prinsessen :-)

Fedt det er blevet opdaget i en så tidlig alder... Har set i vuggestue at børn klamrer sig til de voksne, og lang tid efter finder man ud af det er fordi de ikke har kunnet se :-(

Rigtig godt!! Også ser han jo bare sød ud samtidig :-)

Anmeld

29. september 2010

lillemunk

Nååååååe hvor er han bare skøn... SÅ LÆKKER
Kan tydeligt huske da både Clara og Mille fik briller .. en hel ny verden for dem
Slut med at gå ind i dørkarmen. Lige med et kunne man se det der var græs og ikke bare noget mor og far fortalte .Clara lå meget længe ude i græsset og kiggede på det.. Så sødt.
Hun undersøgte hele huset.

Anmeld

29. september 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Ja det er sq helt vildt at de kan. det er heller ikke dem de laver flest af. optikeren fortalte at Marcus nok var nr. 10 under 6 mdr. de havde lavet briller til. (Og det er STOR erfaring)

Hele butikken gik i stå da han skulle have dem. for alle skulle jo lige kigge med

he he, kan lige forestille mig en hel butik der bare stivner for at se dejlige marcus få sit første par briller på

hvordan tog han det?

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Drømmer skriver:

Ihh Rosa. hvor er du sød nu bliver jeg jo helt rørt

1000 tak for de varme ord.

Jamen det kommer absolut også fra hjertet - jeg var endda nødt til at sende et link til min højgravide veninde som slet ikke er på baby.dk - og hun skrev også at hun nærmest ønskede sig et synshandicap til sin søn nu fordi han er SÅ bedårende med de briller Marcus må simpelthen være baby.dks mest nuttede baby!!!

Anmeld

29. september 2010

Mor-til-asta-09

Drømmer skriver:

De sidder bare rundt om ørerne.

Indvil videre har han ikke prøvet på at pille dem af det virker faktisk kun til at de driller ham når han vil klø sig i øjnene når han er træt

Ja så kan jeg godt forstå de driller lidt.. så er det ikke nemt

Anmeld

29. september 2010

Tulle28

Drømmer skriver:

Ja.. så fik vi brillerne.

Så i får lige en masse billeder

Han har taget det UTROLIG flot. han har slet ikke brokket sig. man kan allerede mærke en forskel. han har lige pludselig opdaget hans legetøj og alt mulig andet. Mors STORE dreng

Aj jeg fik helt tårer i øjnene da jeg så billederne - HOLD NU OP hvor er han bare helt vidunderlig!! Han ser da ud som om han bare nyder at kunne se verden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.