Ved bare jeg kommer til at glemme nogen...så jeg UNDSKYLDER på forhånd!!!! 
Zafir: min skønne, superseje niece som jeg er SÅ stolt over. Du laver smukke børn og er en fantastisk MOR.
KaMa: min veninde IRL. Du er også skide sej og deler mine erfaringer som selvvalgt enlig mor. Du er hylesjov og har en skarp tunge, i samtale og på papir. Savner dig!
Lisbeth2910: min børnetøjs-pusher; du klæder mit barn på. Din historie rørte mig fra første færd. Er så glad for vores skriverier og håber vi mødes en dag.
Rosa: elsker dine historier og din varme og overskud. Du er så smuk med en smuk dreng og jeg glæder mig til vi ses lige om lidt.
Bayze: Lille-A!!! Jeg kan stadig få grineanfald af din fortælling om dengang Lille-A lammetævede sin bamse...stakkels bamse!
Mariamiss: fordi du var så sød og gavmild da du tilbød mig din sækkestol da Runa var en lille umulius.
Diana: fordi du sendte mig din vinterdyne til sleebee´en kvit og frit. Det var faneme så sødt af dig!
Tutter: for dine altid varmende ord om min datter og for din seje beslutning om at få et barn med dig selv!
Mutti2be: fordi du kæmper for at få et barn....og fordi du har gjort noget muligt for mig (du ved selv hvad).
Tjul: fordi du endelig skal være mor og fordi din historie også rørte mig....og fordi jeg drømte at du blev gravid eau naturel!
Alexis: fordi du er så smuk og fortjener det barn..NU!
Mumto3: fordi du hjalp mig med manducaen lige inden jeg solgte den i frustration...vi elsker den NU!
Bavianis: for August og fordi du er lykkelig igen.
Ansemusen: for Thias der er født samme dag som Runa...og fordi du er enormt sød i virkeligheden.
Blyviol: fordi vi langsomt og sikkert er kommet tættere på hinanden. Glæder mig til tirsdag.
Caroline86: fordi du altid finder på sjove tråde og fordi du gættede forkert med min mave..hehe.
Forår: endnu en supersej alenemor....du er skidesød og har en meget dejlig datter.
JulieE: for badedragten som Runa ser så über cute i...
Maise: for alle dine fantastiske råd og fordi du er min tøjpusher2..
DK: fordi du jo er vildt smuk!
Maria: fordi du deler min begejstring for manducaen..
Zette: for vores interne skriverier. Glæder mig til vi ses.
Malene84: for at være sådan en overskudsagtig tvillingemor til to meget smukke drenge.
Mia Maia: for din stædige og gribende kamp for at få et barn.
Kitty: fordi du kæmper så stærkt for at få et barn.
Baagøe: for din skønne datter og din tvoptræden.
Tina2: fordi du lige efter din superfødsel lignede en filmstjerne...respekt!
Og så til alle dem der skriver smukke ord om min datter