Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Pia.

Tutter skriver:

Mariamiss6  For dine døde dildo og bisættelse af denne RIP

Caroline86 For din dejlige, søde og rare væremåde. Du opretter de sjoveste debatter til tider, altid på farten med et godt råd eller et trøstende kram og har en smuk smuk pige

Diana Den dejligste dreng, venter en sikkert ligeså dejlig pige <3 Er støttende og hjælpsom

Zafir For den fantastiske hjemmefødsel vi fik lov til og se

Rosa Hun er bare smuk!!!

DK Har den smukkeste pige jeg længe har set

Bavianis For hendes svære tab, hendes tapre måde og være på og fordi hun nu er gravid igen

Henrik og Tine For denne dejlige side, er der for deres medlemmer/brugere

Kitty For hendes gå på mod, ruger på en masse dejlige æg, søde måde og svarer på

Mia Maia For hendes brave kamp imod barnløsheden

Tjul For at følge hende i hendes kamp om en baby, som resulterede i en økø lavet baby juhl <3 Hendes perfekte måde og skrive på

KaMA For hendes viljestærke måde og skrive på, kampen om, at holde på vidunderne, fordi hun er en SEJ mor

DortheMus For hendes smukke Runa

Eva For hendes til tider provokerende måde og debatere på, gode debatter

Baagøe Smuk datter og for vores aftale

Fam. Madsen Har en smuk dreng og for vores timelange "snakke" over msn

Line&Liam Hendes smukke søn deler fødselsdag med mig, venter endnu en charmebøf

Mathilde Er bare sød!!!

MoarJ Ligeglad med hvad andre tænker

Pia. Smukke hvalpe vapser, sød og rar i debatter og fede tattoer

Sussie&Lilje Tegner pisse godt har de smukkeste øjne

Twinboys Hendes kamp her på baby, mit lækre Katvig sengetøj

Wamse For at være sej og stærk!!

Tusind tak søde - Dejligt at blive husket for noget positivt...

Jeg Ønsker ikke selv at deltage I denne her debat - Idéen er sød nok, men jeg er så dårlig til at huske folk ved navn og folk skal ikke sidde og føle sig IKKE husket For der er så mange fantastiske piger her inde jeg holder meget af plus Henrik...

Men jeg er glad for du husker mig for noget godt...

Knus Pia ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

mariamiss6

Mariamiss6: Vi har haft en privat samtale

Det var dem jeg lige hurtigt kunne komme i tanke om, men jeg ved der er mange flere

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

Tusind tak søde - Dejligt at blive husket for noget positivt...

Jeg Ønsker ikke selv at deltage I denne her debat - Idéen er sød nok, men jeg er så dårlig til at huske folk ved navn og folk skal ikke sidde og føle sig IKKE husket For der er så mange fantastiske piger her inde jeg holder meget af plus Henrik...

Men jeg er glad for du husker mig for noget godt...

Knus Pia ...

Ork der er også mange jeg glemmer, jeg VED det bare... Så får man en over ruflen, og så husker man dem næste gang LOL

jeg har jo for eksempel også glemt dig

Men jeg husker dig fordi dit nick er let genkendeligt, altså man tænker ikke åååh hvem er det nu hun er, man ved bare at det er dig, inden man læser
Din kærlighed til hunde, som du har 3 af + afkom
Og fordi du er evas trofaste veninde (vidst da nok) selvom i virker til at være meget forskellige

Anmeld

26. september 2010

Pia.

mariamiss6 skriver:

Ork der er også mange jeg glemmer, jeg VED det bare... Så får man en over ruflen, og så husker man dem næste gang LOL

jeg har jo for eksempel også glemt dig

Men jeghusker fordi dit nick er let genkendeligt, altså man tænker ikke åååh hvem er det nu hun er, man ved bare at det er dig, inden man læser
Din kærlighed til hunde, som du har 3 af + afkom
Og fordi du er Pias trofaste veninde (vidst da nok) selvom i virker til at være meget forskellige

He He - Den var ikke personlig slet ikke... men jeg er selv så dårlig til at huske navne.... der er mange specielle bruger navne her inde og de er altså svære at huske

Og jeg tror du mener Eva - ja vi er lige så ens som vi er forskellige .. Men taler ikke sammen mere det er 1½ år siden vi sidst har gjort det altså uden for nettet... Det var den gang

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

He He - Den var ikke personlig slet ikke... men jeg er selv så dårlig til at huske navne.... der er mange specielle bruger navne her inde og de er altså svære at huske

Og jeg tror du mener Eva - ja vi er lige så ens som vi er forskellige .. Men taler ikke sammen mere det er 1½ år siden vi sidst har gjort det altså uden for nettet... Det var den gang

LOL ja så skrev jeg lige pia, det var fordi jeg sad og tænkte hmmmm hvad husker jeg lige pia for... tsk tsk den hjerne altså...

Opfattede den absolut ikke som personlig, blev bare lidt irriteret over jeghavde glemt lige dig....

Der er mange jeg kommer i tanke om men som jeg ikke skriver på siden hen, fordi så kunne jeg jo bare blive ved i en uendelighed, og det orker jeg alligevel ikke bruge hele natten på lol

Anmeld

26. september 2010

dorthemus

Ved bare jeg kommer til at glemme nogen...så jeg UNDSKYLDER på forhånd!!!!

Zafir: min skønne, superseje niece som jeg er SÅ stolt over. Du laver smukke børn og er en fantastisk MOR.

KaMa: min veninde IRL. Du er også skide sej og deler mine erfaringer som selvvalgt enlig mor. Du er hylesjov og har en skarp tunge, i samtale og på papir. Savner dig!

Lisbeth2910: min børnetøjs-pusher; du klæder mit barn på. Din historie rørte mig fra første færd. Er så glad for vores skriverier og håber vi mødes en dag.

Rosa: elsker dine historier og din varme og overskud. Du er så smuk med en smuk dreng og jeg glæder mig til vi ses lige om lidt.

Bayze: Lille-A!!! Jeg kan stadig få grineanfald af din fortælling om dengang Lille-A lammetævede sin bamse...stakkels bamse!

Mariamiss: fordi du var så sød og gavmild da du tilbød mig din sækkestol da Runa var en lille umulius.

Diana: fordi du sendte mig din vinterdyne til sleebee´en kvit og frit. Det var faneme så sødt af dig!

Tutter: for dine altid varmende ord om min datter og for din seje beslutning om at få et barn med dig selv!

Mutti2be: fordi du kæmper for at få et barn....og fordi du har gjort noget muligt for mig (du ved selv hvad).

Tjul: fordi du endelig skal være mor og fordi din historie også rørte mig....og fordi jeg drømte at du blev gravid eau naturel!

Alexis: fordi du er så smuk og fortjener det barn..NU!

Mumto3: fordi du hjalp mig med manducaen lige inden jeg solgte den i frustration...vi elsker den NU!

Bavianis: for August og fordi du er lykkelig igen.

Ansemusen: for Thias der er født samme dag som Runa...og fordi du er enormt sød i virkeligheden.

Blyviol: fordi vi langsomt og sikkert er kommet tættere på hinanden. Glæder mig til tirsdag.

Caroline86: fordi du altid finder på sjove tråde og fordi du gættede forkert med min mave..hehe.

Forår: endnu en supersej alenemor....du er skidesød og har en meget dejlig datter.

JulieE: for badedragten som Runa ser så über cute i...

Maise: for alle dine fantastiske råd og fordi du er min tøjpusher2..

DK: fordi du jo er vildt smuk!

Maria: fordi du deler min begejstring for manducaen..

Zette: for vores interne skriverier. Glæder mig til vi ses.

Malene84: for at være sådan en overskudsagtig tvillingemor til to meget smukke drenge.

Mia Maia: for din stædige og gribende kamp for at få et barn.

Kitty: fordi du kæmper så stærkt for at få et barn.

Baagøe: for din skønne datter og din tvoptræden.

Tina2: fordi du lige efter din superfødsel lignede en filmstjerne...respekt!

Og så til alle dem der skriver smukke ord om min datter

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Årh er der ikke flere der vil være med... Jeg kan allered på de to andre lister se folk jeg har glemt - iiiikke så flot af mig

Nej, jeg er også vildt skuffet LOL...

Anmeld

26. september 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Nåh ja, lad os da også tage denne endnu engang

Jeg selv ligger ud, og undskylder for alle dem jeg helt sikkert glemmer... I kommer nok på senere

Znuske Fordi jeg glemte dig i den forrige Men mest for at være så sød og sjov altid... En god kageaften.... Og for vores altid gode og lange samtaler i privaten - En person jeg glæder mig til at møde igen, når vi liiiiige får det passet ind
Henrik For at være lydhør over for sine brugere.
Tine fordi du er Henriks smukke kone, mor til de lækreste tvillinger med det lækreste tøj, og for de smukke og seje kager du i ny og næ ryster ud af ærmet
Tjuhl for alle de fantastiske dejlige, humoristiske, detaljerede indlæg. Og for altid at være rar, ærlig, oprigtig i alle sine besvarelser uanset emnet En person jeg virkelig godt kunne tænke mig at dase i sofaen sammen med, over en ordentlig omgang kaffeslabberas
qp Fordi vi altid mødes på de her gudsforladte tidspunkter. For altid at svare det hun synes og ikke kun det der passer resten af selskabet. Og fordi vi er rigtig dygtige til at være enige om at være uenige uden de store dramatiske angreb Og for imponerende detektiv egenskaber
Zafir Fordi hun er så skøn en veninde Jeg kender dig jo heldigvis IRL og det er jeg satme glad for. Jeg holder utroligt meget af hele familien, og elsker at kunne slappe af i jeres selskab, og endda lære lidt hist og her og så er jeg SUPER stolt over at kunne sige at "det er min veninde" når folk snakker om "hende der fødte live på en baby side"
Caroline86 For at oprette alle mulige tråde om alt muligt og umuligt fordi du er en af de faste som bare SKAL være her og for at være meget ærlig, rar, og imødekommende altid
RosaEr den smukkeste moderator/gravide/mor jeg "kender". Elsker også altid at læse dine tråde, fordi de også altid indeholder en god portion humor, og fordi de er detaljerede
Lillemor10 Fordi jeg kender dig IRL. Du er en HOTTIE uden lige. Jeg elsker vores kage-pynt-aftener og der tilhørende sludder om alt mellem himmel og jord
Kitty For at være en seriøs rugekasse... altid sød og rar i sine udtalelser. Og for at kunne grine af alt muligt skørt, selvom hun måske selv har en skidt dag/periode

Eva For mange indlæg i alle mulige kategorier. starter ofte nogle gode debatter efter at have tænkt over noget helt ude på et "sidespor" og for flere samtaler i privaten

Årh jeg ved bare jeg har glemt op til flere vigtige, men det er væk lige nu desværre... I kommer på senere når jeg kommer i tanke om det

Hehehehe... tak for det, hvor er du sød!  

Og jeg er HELT enig

Anmeld

26. september 2010

smokin

Hrmm, havde egentlig besluttet mig for ikke at svare herinde fordi jeg altid synes der er nogle der bliver kede af det over ikke at blive nævnt.

Eva: Hjertegribende kvinde.

Lulupo: For at være den sejeste kvinde som rører mig meget! Og selvfølgelig for at navngive sin datter et sygt langt navn. haha

LouiseLarsen: Sej mor til Malous kæreste.

Caroline: betydningsfuld kvinde, som har sendt mig blomster i en svær tid. Lytter altid. En jeg kan regne med.

Dorthemus: Fantastisk slyngemamma. Glæder mig til d.4.

FrkLarsen: Husker dig for at vandre rundt højgravid i en rundkørsel

Zafir: For hendes røde hår og live fødslen selvfølgelig. Og også for at være viking.

Tutter : for hendes seje valg og glade væsen.

Bavianis: For hendes store tab, og evne til at være så stærk igennem forløbet.

Lillespurv20: Tanja, for at være jyllands sødeste pige!

Maria: For at have en smuk smuk navnesøster til Malou

Malene84: For hendes læxi twins og evne til at sprede glæde

Ranarupta: For lille Albert og hendes altid smittende humør

SussieogLilje: For den smukkeste tøs og det seje vægttab

Pia: For hendes dejlige hundesind.

Mettenoah: For hendes gribende historie

Noname: For Caroline.

Tjuhl: for hendes enormt lange beretninger som er så detaljeret at jeg nærmest føler jeg er tilstede ofte selv. og selvfølgelig hende geni af en mand.

MoarJ: Altid klar med søde kommentarer

Lone H: For hendes medvirken i Q-tv der rørte mig meget.

Rosa: For hendes beretninger om svenskefanden og Jonte

DK: For at være gudesmuk

Anasmor: for hendes vilde kager.

KaMa: Selvvalgt enlig mor med skarpe kommentarer.

Kitty: For at være meget hemmelig! Men også for hendes kamp

Mia maia: For hendes beretninger om barnløshed og stædige kamp

Den anden Miamaia: For at bo i Californien. (det synes jeg er topnice)

Det var vidst det... tror jeg...

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Jeg vil prøve at nævne nogle nye, som endnu ikke er nævnt, for jeg husker faktisk de fleste som allerede er oplistet

LouiseVous: For Astrid og hendes padde til far

Forår: Fordi vi har mødt hinanden IRL og vores korrespondance

Tutter: For marts 2011 baby

LouiseNielsen: For hendes skarpe kommentarer

<3Elias-claus-christina<3: Ung men god mor, som har forandret sig helt fantastisk efter hendes søn er kommet til

4Kløver: Odenseaner som mig

Anasmor: For Lauras dåbskage og de hårde men kontante udmeldinger omkring Lauras far

lotchen: For minimotion og din skarpsindighed

N&J: For hendes gode råd

MorTilGustav: For vores jævnaldrende børn og hyggelige enlige mødre korrespondance

KaMa: For hendes evne til at håndtere og bede om hjælp til Alvin og Viola.

Lisbeth2010: Fordi hun er sød at hjælpe mig med Småfolktøj

Wamse: Fordi hun har været igennem meget og er kommet styrket ud på den anden side

En tak til Caroline86 for dine virtuelle kram

EN KÆMPE TAK TIL ALLE BRUGERE FOR EN SUPER SIDE MED MASSER AF GODE OG LÆRERIGE DEBATTER!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.