Supermarked ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

mariamiss6

Babyklar skriver:

- er jeg den eneste herinde, som arbejder i et supermarked, hvor man skal løfte kasser med slik, rødkål, mælk osv osv,.. ville gern høre hvordan det gik/går med jer som gravid osv osv

Hilsen den bekymeret 5+2

Allier dig med en stærkere kollega. Få ham/hende til at læsse varene på T-vognen og så kan du sætte det på plads, uden at skulle løfte for meget på det

Har jeg gjort når jeg havde ondt i ryggen (har ikke arbejdet i butik som gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Moar2011

mariamiss6 skriver:

Allier dig med en stærkere kollega. Få ham/hende til at læsse varene på T-vognen og så kan du sætte det på plads, uden at skulle løfte for meget på det

Har jeg gjort når jeg havde ondt i ryggen (har ikke arbejdet i butik som gravid)

- taak for rådet, men min chef har fået besked om at jeg venter mig

Anmeld

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

- jeps, de kan ikke fyrre mig, eftersom de havde valgt at beholde mig.. men chefen ser gern at jeg blir sygemeldt..

ja er da klart de ser du blir sygemeldt eftersom de så ikke skal betale din løn

Anmeld

3. oktober 2010

Moar2011

forældre-til-Asta skriver:

ja er da klart de ser du blir sygemeldt eftersom de så ikke skal betale din løn

- lige præcis.

men det kan man ikke bare sådan blive .. det burde chefen jo vide..

Anmeld

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

- lige præcis.

men det kan man ikke bare sådan blive .. det burde chefen jo vide..

nej der skal jo være en grund til at blive sygemeldt.. og er da også pisse kedeligt for dig at gå hjemme så længe, så den skal du bare holde dig fra

Anmeld

3. oktober 2010

mariamiss6

Babyklar skriver:

- taak for rådet, men min chef har fået besked om at jeg venter mig

Derfor kan du vel stadig godt få lavet aftaler på jobbet der aflaster dig, så du ikke overanstrenger din gravide krop, og ender med en sygemelding????

Anmeld

3. oktober 2010

Moar2011

forældre-til-Asta skriver:

nej der skal jo være en grund til at blive sygemeldt.. og er da også pisse kedeligt for dig at gå hjemme så længe, så den skal du bare holde dig fra

- ja det helt sikkert heh

Anmeld

3. oktober 2010

Moar2011

mariamiss6 skriver:

Derfor kan du vel stadig godt få lavet aftaler på jobbet der aflaster dig, så du ikke overanstrenger din gravide krop, og ender med en sygemelding????

ja selvf, det skal chefen gør - ellers kommer HK ..

Anmeld

3. oktober 2010

mariamiss6

Babyklar skriver:

ja selvf, det skal chefen gør - ellers kommer HK ..

Så er jeg ikke sikker på jeg helt forstår meningen med din tråd

anyways det var hvad jeg ville gøre hvis jeg var i dit sted - hilsen hende der arbejde i en børnehave da hun var gravid, og endte med en meget tidlig sygemelding fordi kroppen ikke kunne holde....

Anmeld

4. oktober 2010

Moar2011

fik så lige afvide idag at min chef gerne ville af med mig, hvis det kunne lade sig gør og hun har ændret sig overfor mig :s - det virkelig ubehageligt at være der nu :s..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.