Supermarked ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.363 visninger
52 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Moar2011

- er jeg den eneste herinde, som arbejder i et supermarked, hvor man skal løfte kasser med slik, rødkål, mælk osv osv,.. ville gern høre hvordan det gik/går med jer som gravid osv osv

Hilsen den bekymeret 5+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Sofia

Jeg er studerende, men i sommerferien arbejdede jeg i et køkken på et plejehjem, det krævede mange løft af tung service, ølkasser, mad osv. Men jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at løfte rigtigt, gå ordentligt ned i knæ osv og ellers når det blev meget tungt bad jeg andre om at klare "løftet".. Du kan ikke blive fritaget lidt fra løftearbejdet her igennem din graviditet?

Anmeld

25. september 2010

Muffinmus

du må generelt løfte op til omkring 10 kr af gangen i de første 6-7 mdr, derefter kun omkring 4-5 kg af gangen:-)

MEn altså, vi andre sælbte jo også rundt på vores små unger da vi ventede uden at der skete oget som helst med det.

Alt i alt handler det om at lytte til sin krop:-)

Og i øvrigt skal de ved problemer sætte dig til andet arbejde, så som kassen generelt, eller give dig midler til at klare det, f.eks pallevogn eller andet på hjul så du kan tage en ting og løfte af gangen, så bliver vægten fordelt meget mere:-)

Anmeld

25. september 2010

BabyStella!

Babyklar skriver:

- er jeg den eneste herinde, som arbejder i et supermarked, hvor man skal løfte kasser med slik, rødkål, mælk osv osv,.. ville gern høre hvordan det gik/går med jer som gravid osv osv

Hilsen den bekymeret 5+2

Jeg arbejdede i Pas på! En slags Tiger-butik, hvor jeg oz slæbte rundt på kasse hver onsdag, når der kom varer, men da jeg var ca. 7 mdr. henne, kunne jeg ikke løfte dem mere, og måtte kure dem hen ad gulvet

Desværre var skaden sket og jeg måtte gå på barsel 2 mdr. før termin pga. stress og overanstrengelse.