Supermarked ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Pige2009

Naannaa87 skriver:

Meget .. men han var også en ældre herre som ikke syntes at kvinder hører til sådan et sted.. jeg var den eneste kvindelig ansat i den afdeling, så lige meget hvor meget jeg knoklede kunne det aldrig blive som en mand men er heldigvis ude af det nu, og har min dejlige søn hos mig så alt er fint nu

Dejligt Bare utroligt at nogle mennesker kan være sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Muffinmor

Babyklar skriver:

- hvordan kan man få en scanning før uge 12? hvem skal man kontakte? - for jeg ku os rigtig godt tænke mig at se liv, så jeg måske ikk bekymere mig så meget igen..

Jeg fik ikke scaning før uge 12. og 9 måneder er altså rigtig rigtig lang tid hvis du allerede bekymre dig så meget.  

Anmeld

26. september 2010

Moar2011

Roxi skriver:

Jeg fik ikke scaning før uge 12. og 9 måneder er altså rigtig rigtig lang tid hvis du allerede bekymre dig så meget.  

- ja, det er det. :s

Anmeld

28. september 2010

Minmio

Jeg arbejder på et posthus, og vi får maange pakker op til 20 kg, som skal sættes på plads og udleveres til kunderne. Men jeg har nogle super søde kollegaer, så vi har en aftale om at jeg løfter det jeg nu kan dvs. op til 5 kg og resten lader jeg være og kalder på hjælp.

Sidst jeg var gravid havde vi den samme aftale, men det var ikke altid jeg kaldte på hjælp, men nøøøj hvor fik jeg meget skældt ud da de lagde mærke til at jeg selv løftede dem.

Er sååå glad for mit arbejde, og det gør jo så at jeg møder op med et smil hver morgen, for jeg ved at de altid støtter mig.

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

Babyklar skriver:

- hvordan kan man få en scanning før uge 12? hvem skal man kontakte? - for jeg ku os rigtig godt tænke mig at se liv, så jeg måske ikk bekymere mig så meget igen..

Man kan betale sig fra en trygheds scanning i uge 6 el 7 er det vist.. de der private steder...

Jeg fik selv henvisning til min gynækolog hvor jeg fik tryghedsscanning i uge 7, men det var pga jeg aborterede i uge 8 første gang..

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Man kan betale sig fra en trygheds scanning i uge 6 el 7 er det vist.. de der private steder...

Jeg fik selv henvisning til min gynækolog hvor jeg fik tryghedsscanning i uge 7, men det var pga jeg aborterede i uge 8 første gang..

Fik lige læst hvad jeg selv skrev da jeg havde sendt det afsted, flot! Det lød vist lidt forkert;(. Ville ikke gøre dig bange el noget.. Bare fortælle at jeg godt kan forstå din bekymring og forstår godt at du gerne vil se hjerteblink

Anmeld

28. september 2010

TrineSR

Jeg er 27+3 og arbejder i butik, hvor jeg normalt står i kiosken. Jeg har fået lavet en APV (arbejdspladsvurdering), hvor der er blevet skrevet de hensyn som skal tages til mig. Bl.a. sidder jeg i kassen nogle timer hver dag for aflastning. Så det kan godt lade sig gøre at være gravid i supermarked.

Men er du i tvivl, så gå ind på www.barhandel.dk. De har lavet en pjece om at være gravid i detailhandlen.

Held og lykke med det hele  

Anmeld

28. september 2010

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

- det ville være lidt svært, da jeg er nødt til at holde det hemmeligt, indtil elevpladsen er i hus, og det er den , den 1november, og der er jeg ca 12uger henne også..

er det en elevplads i det supermarked som du er i??

Anmeld

28. september 2010

Moar2011

forældre-til-Asta skriver:

er det en elevplads i det supermarked som du er i??

ja, det er det..

Anmeld

28. september 2010

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

ja, det er det..

Er det så ikke lidt fejt ikke at fortælle dem du er gravid, når de forventer at få en elev, men så går eleven lige på barsel hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.