Supermarked ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Moar2011

forældre-til-Asta skriver:

Er det så ikke lidt fejt ikke at fortælle dem du er gravid, når de forventer at få en elev, men så går eleven lige på barsel hmm

- jow det synes jeg også. men har stadig en lejlighed jeg skal bruge penge til . og bor endnu ikk med manden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

- jow det synes jeg også. men har stadig en lejlighed jeg skal bruge penge til . og bor endnu ikk med manden.

Er det egentlig ikke ulovligt at holde sin graviditet hemmeligt, nu når det drejer sig om fastsættelse.. Tror jeg ville læse min overenskomst, inden du holder det helt skjult.. Kan absolut ikke støtte din beslutte om at føre dine arbejdsgivere bag lyset...

Anmeld

2. oktober 2010

Moar2011

Er det egentlig ikke ulovligt at holde sin graviditet hemmeligt, nu når det drejer sig om fastsættelse.. Tror jeg ville læse min overenskomst, inden du holder det helt skjult.. Kan absolut ikke støtte din beslutte om at føre dine arbejdsgivere bag lyset...

- så nu har jeg ikke holdt det skjult mere, er stået frem

Anmeld

2. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

- så nu har jeg ikke holdt det skjult mere, er stået frem

Var det ikke dejligt befriende??

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

Som gravid frarådes det at løfte mere end 10 kg...!! Jeg arbejder i hjemmeplejen, og har selv frabedt mig alt der er i nærheden af at være tungt. Og min læge fortalte mig så, at kunne de ikke immødekomme mit ønske ( grundet lægelig anbefaling ), så var der ikke andet for end at sygemelde mig, med hensyn til barnets helbred..

Ved ikke lige hvor langt du er henne, men min læge sagde tidligt at jeg simpelthen ikke måtte.! Hvis ikke jeg ville miste mit barn, eller give det komplikationer.

Anmeld

2. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Amso skriver:

Som gravid frarådes det at løfte mere end 10 kg...!! Jeg arbejder i hjemmeplejen, og har selv frabedt mig alt der er i nærheden af at være tungt. Og min læge fortalte mig så, at kunne de ikke immødekomme mit ønske ( grundet lægelig anbefaling ), så var der ikke andet for end at sygemelde mig, med hensyn til barnets helbred..

Ved ikke lige hvor langt du er henne, men min læge sagde tidligt at jeg simpelthen ikke måtte.! Hvis ikke jeg ville miste mit barn, eller give det komplikationer.

Du skal lade være med at bekymre dig sådan.. Jeg er køkkenchef og arbejdede til 2 dage før jeg fødte.. på 37 timer.. Og der er aldrig nogle der har løftet noget for mig..

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

Du skal lade være med at bekymre dig sådan.. Jeg er køkkenchef og arbejdede til 2 dage før jeg fødte.. på 37 timer.. Og der er aldrig nogle der har løftet noget for mig..

Jeg er heller ikke nervøs, jeg følger bare min læges råd, som jeg stoler på.

Syntes det er tåbeligt ikke at høre og gøre som min læge råder mig til, da jeg stoler på ham 100%. Hvis jeg skulle være uheldig og komme i kambolage ( staves ), på grund af tunge løft som min læge har frarådet mig til, der ville jeg først blive ked af det, for ikke at have hørt på ham.

Anmeld

3. oktober 2010

Moar2011

Var det ikke dejligt befriende??

jow, det var det - og hun havde det endda på fornemmelsen..

Anmeld

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

jow, det var det - og hun havde det endda på fornemmelsen..

okay.. det var dejligt.. men får du stadig elevplads?

Anmeld

3. oktober 2010

Moar2011

okay.. det var dejligt.. men får du stadig elevplads?

- jeps, de kan ikke fyrre mig, eftersom de havde valgt at beholde mig.. men chefen ser gern at jeg blir sygemeldt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.