Supermarked ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

ESV

Med det du har fortalt her kan jeg egentlig godt forstå hvis hun ikke er super interessert i at beholde dig.

Du har ført hende bag lystet og ikke fortalt hende sandheden, det er de færreste chefer der sætter pris på de egenskaber.

Jeg arbejder selv i detail og fortalte min chef det som en af de første for at lade ham vide hvorfor mit arbejdsmønster ændrede sig og jeg ikke længere knoklede på som jeg plejede! Og derved fik han også mulighed for at tage de hensyn der skulle tages.

Jo du kan sagtens bare blive sygemeldt, det er bare at gå til lægen nok gange og klage over ondt i ryggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Moar2011

ESV skriver:

Med det du har fortalt her kan jeg egentlig godt forstå hvis hun ikke er super interessert i at beholde dig.

Du har ført hende bag lystet og ikke fortalt hende sandheden, det er de færreste chefer der sætter pris på de egenskaber.

Jeg arbejder selv i detail og fortalte min chef det som en af de første for at lade ham vide hvorfor mit arbejdsmønster ændrede sig og jeg ikke længere knoklede på som jeg plejede! Og derved fik han også mulighed for at tage de hensyn der skulle tages.

Jo du kan sagtens bare blive sygemeldt, det er bare at gå til lægen nok gange og klage over ondt i ryggen.

- ØHH for det første er jeg stadig på prøve, så synes bestemt ikke at jeg har ført hende bag lyset . - jeg gik selv hen og sagde som tingene var og jeg godt ku forstå hvis hun gern ville af med mig fem for at fyre en for at beholde mig. - men de må ikke opsige mig, hvilket jeg ikk vidste !

- okey, er bare ikk særlig langt henne , men ja ved ikk så meget om det sygmelding.

Anmeld

5. oktober 2010

Linekocemba

Må jeg spørge hvor du arbejder henne?

Troede faktisk at så længe du er i prøve periode, ku du bli opsagt fra den ene dag fra den anden..

Tillykke m graviditeten forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.