Nogen der har hørt fra Tjuhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

haha, ar lige læst hele tråden og jeg sidder og fniser, for jeg har SÅ mange gange tænkt, at denne her baby er ikke lavet af sædcelle og æg, den er lavet af krydsede fingre og håb

der er ikke gang i nogen fødsel her, men der er plukveer sådan on/off og HVER gang springer vi rundt "nuuuuerdetnuuuuu!"  igår var vi ude og køre igen (okay, hvis sandheden skal frem, så åd vi på mcdonalds for anden aften i træk ) og der kom også nogle ret heftige plukveer på vejen hjem...på et tidspunkt føltes det vitterligt som om min fisse gabte ...så vi har talt lidt om, at måske kan jeg æde den ud  det er et forsøg værd i hvert fald!!

Måske McDonalds slet ikke er så dårlig en ide! Jeg har en gang for mange år siden arbejdet på McDonalds og kan så hilse og sige at der den ene af gangene på min vagt var en kvindes veer der gik i gang og hun kom tilbage 4 dage efter og fortalte at hun havde født 6 timer efter. 

Og en 2 anden gang var en fødsel i en bil ude på parkeringspladsen på McDonalds fordi ambulancen ikke nået frem.  

Og min venindes veer er også gået i gang på McDonalds. 

Så måske du skulle tage lidt tier på McDonalds 

Og Hvor er det spændende jeg vidste slet ikke der var noget igang. 

Jeg  for at i snart sidde med jeres lille baby i armene. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

quar20

Tjuhl skriver:

haha, ar lige læst hele tråden og jeg sidder og fniser, for jeg har SÅ mange gange tænkt, at denne her baby er ikke lavet af sædcelle og æg, den er lavet af krydsede fingre og håb

der er ikke gang i nogen fødsel her, men der er plukveer sådan on/off og HVER gang springer vi rundt "nuuuuerdetnuuuuu!"  igår var vi ude og køre igen (okay, hvis sandheden skal frem, så åd vi på mcdonalds for anden aften i træk ) og der kom også nogle ret heftige plukveer på vejen hjem...på et tidspunkt føltes det vitterligt som om min fisse gabte ...så vi har talt lidt om, at måske kan jeg æde den ud  det er et forsøg værd i hvert fald!!

Du skriver simpelthen på en HELT fantastisk måde.. =) Altså her sidder jeg og SKRALD GRINER og manden kommer og spørger hvad griner du af..!?

Jeg læser det højt og han ser på mig og siger..! Amen seriøst skat har du ikke gået hjemme for langt tid?..!!

Har læst nogle af dine andre indlæg op for min mand og ja der er han så selv ved at bryde sammen på gulvet af grin.. =)...!!

Og det med den gyldne måge.. Det havde jeg bare SÅ meget trang til 1 uge før jeg fødte..! Amen jeg ku jo leve på mac'cen..!! Og deres varme kakao med is var altså også bare et MUST...!!

Anmeld

24. september 2010

Maja88

Diana... skriver:

Måske McDonalds slet ikke er så dårlig en ide! Jeg har en gang for mange år siden arbejdet på McDonalds og kan så hilse og sige at der den ene af gangene på min vagt var en kvindes veer der gik i gang og hun kom tilbage 4 dage efter og fortalte at hun havde født 6 timer efter. 

Og en 2 anden gang var en fødsel i en bil ude på parkeringspladsen på McDonalds fordi ambulancen ikke nået frem.  

Og min venindes veer er også gået i gang på McDonalds. 

Så måske du skulle tage lidt tier på McDonalds 

Og Hvor er det spændende jeg vidste slet ikke der var noget igang. 

Jeg  for at i snart sidde med jeres lille baby i armene. 

Knus Diana

hehe var det ikke i rødekro?

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

smider lige disse her ind, nu vi jo ligesom har husket på det og er lidt i hjørnet....

https://www.baby.dk/debat/37035pi1/ordet-er-frit/an meldelse-sex-og-syltetoej.aspx

https://www.baby.dk/debat/38956pi1/barnloeshedsbeha ndling/naah-naah.aspx

Totalt arkiv-misbrug LOL

Anmeld

24. september 2010

oo

mariamiss6 skriver:

smider lige disse her ind, nu vi jo ligesom har husket på det og er lidt i hjørnet....

https://www.baby.dk/debat/37035pi1/ordet-er-frit/an meldelse-sex-og-syltetoej.aspx

https://www.baby.dk/debat/38956pi1/barnloeshedsbeha ndling/naah-naah.aspx

Totalt arkiv-misbrug LOL

orv, du må hellere holde igen, der er kommet et kæmpesurt indlæg om mine tråde

Anmeld

24. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

orv, du må hellere holde igen, der er kommet et kæmpesurt indlæg om mine tråde

Kæmpe surt indlæg?

Anmeld

24. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Kæmpe surt indlæg?

tjek "forskel på folk" tjuhejda, så fik man lige en lussing

Anmeld

24. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

tjek "forskel på folk" tjuhejda, så fik man lige en lussing

Åh trine, det er jeg ked af. Hmmm, men som det bliver sagt, så er der forskel på folk, og hvad man kan hidse sig op over Jeg synes, du skriver nogle hyggelige indlæg, og derfor læser jeg dem, og så fordi jeg bare så godt kan lide dig

Anmeld

24. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Åh trine, det er jeg ked af. Hmmm, men som det bliver sagt, så er der forskel på folk, og hvad man kan hidse sig op over Jeg synes, du skriver nogle hyggelige indlæg, og derfor læser jeg dem, og så fordi jeg bare så godt kan lide dig

jeg kan oss bare så godt lide dig  og jaja, altså jeg kan ikke blive stødt over det, det er jo ikke sådan at jeg forventer at hver eneste bruger på baby.dk læser og nyder mine tråde. jeg skriver dem trods alt mest for mig egen skyld

Anmeld

24. september 2010

grinny

Tjuhl skriver:

jeg kan oss bare så godt lide dig  og jaja, altså jeg kan ikke blive stødt over det, det er jo ikke sådan at jeg forventer at hver eneste bruger på baby.dk læser og nyder mine tråde. jeg skriver dem trods alt mest for mig egen skyld

Jeg læser og nyder ALTID dine tråde.. Du skriver virkelig på en god og sjov måde.. Kommer næsten altid til at grine når jeg læser dine indlæg! Dem kan jeg altså ikke undvære, flere af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.