Nogen der har hørt fra Tjuhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Trine er vel også så trofast en baby.dk-pige at hun liiige chekker status herinde inden presseveerne, så hun kan da sagtens være i fødsel

Fnis

Jeg gad godt at være heppekor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

DK

Rosa skriver:

Trine er vel også så trofast en baby.dk-pige at hun liiige chekker status herinde inden presseveerne, så hun kan da sagtens være i fødsel

Ja, altså det forventer jeg da i alt fald Og naturligvis helt det samme når jeg selv skal føde!!

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Nejnej. Jeg skrev også kun de fleste

Men altså - 6 mrd med øvelser, det er da også en slags snyd er det ikk??

Hehe jo det er det vel, eller i hvert fald hårdt arbejde

Med Felix var det som om det var stilhed før storm kan jeg huske... ALT gik i stå, selv plukkeveerne kom der næsten ingen af, og jeg prøvede ellers ihærdigt, ved at flytte for min far, hvor jeg knoklede som en gal i en hel uge, for at tvinge de skide plukkeveer til mere... Men desværre nej....

Pludselig tog fanden dog ved barnet

Nok heldigt for os at det ikke skete før alligevel
Selvom jeg synes det kunne have været SÅ sejt at ligge og føde i din brusekabine LOL....

Anmeld

24. september 2010

Milka

Zafir skriver:

Nååeee okay

Men altså - den slags snyde-ve-seancer, skal de fleste jo igennem

Man SKAL have lov til at føle sig snydt, inden præmieren... Så glæder man sig nemlig endnu mere

Hils, hvis du sms'er med hende igen.

der kan jo være sket meget siden i går

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Ja, altså det forventer jeg da i alt fald Og naturligvis helt det samme når jeg selv skal føde!!

LOL ja forhåbentlig husker hun da lige at skrive hvert sekund hvordan det lige står til heheheh uha det bliver dejligt at se baby Juhl....

Og da også baby DK selvfølgelig  Men jo først baby Juhl

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Zafir skriver:

Fnis

Jeg gad godt at være heppekor

Jamen efter din fødsel af Frigg er det helt vildt træls at ALLE tøserne herinde fra ikke har kamera på så man kan følge med - det er altså vores RET at vide hvad der foregår!!!

Anmeld

24. september 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hehe jo det er det vel, eller i hvert fald hårdt arbejde

Med Felix var det som om det var stilhed før storm kan jeg huske... ALT gik i stå, selv plukkeveerne kom der næsten ingen af, og jeg prøvede ellers ihærdigt, ved at flytte for min far, hvor jeg knoklede som en gal i en hel uge, for at tvinge de skide plukkeveer til mere... Men desværre nej....

Pludselig tog fanden dog ved barnet

Nok heldigt for os at det ikke skete før alligevel
Selvom jeg synes det kunne have været SÅ sejt at ligge og føde i din brusekabine LOL....

Jeg værdsætter i hvertfald at Felix tillod dig at tage til fødselsdag

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Jamen efter din fødsel af Frigg er det helt vildt træls at ALLE tøserne herinde fra ikke har kamera på så man kan følge med - det er altså vores RET at vide hvad der foregår!!!

Enig... Jeg ville gerne prøve at være på den anden side af cam'et

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

LOl jeg er ENIG!

Anmeld

24. september 2010

Moderator

DK skriver:

Hahaha, Jeg synes godt at du kunne foregå med at godt eksempel og sætte et lille kamera op, evt bare ind i væggen - så når I drejer det om og filmer en fuldt påklædt, makeuppet og fuldstændigt overskudsagtig smuk dig og Bimmeren så VED man at det er overstået og at vi kan ånde lettet op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.