Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DK skriver: Det bliver det ene eller det andet i alt fald. Mikkel og jeg er dog enige om at hvis hun fremturer med Valdemar igen, så holder jeg mund, og han siger pænt fra på en bestemt men ikke angribende måde!! Kryds fingre for at ingen begynder at tude...uhhh... spændende!
Det bliver det ene eller det andet i alt fald. Mikkel og jeg er dog enige om at hvis hun fremturer med Valdemar igen, så holder jeg mund, og han siger pænt fra på en bestemt men ikke angribende måde!! Kryds fingre for at ingen begynder at tude...uhhh... spændende!
Jeg krydser... Valdemar er ikke værd at tude over - og Kates far kalder Sylvester for Garfield og brokker sig stadig over HVORFOR han ikke skal hedde Erik - efter hans bror, såååh... Du er ikke alene om en far med bestemte holdninger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
haha, ar lige læst hele tråden og jeg sidder og fniser, for jeg har SÅ mange gange tænkt, at denne her baby er ikke lavet af sædcelle og æg, den er lavet af krydsede fingre og håb
der er ikke gang i nogen fødsel her, men der er plukveer sådan on/off og HVER gang springer vi rundt "nuuuuerdetnuuuuu!" igår var vi ude og køre igen (okay, hvis sandheden skal frem, så åd vi på mcdonalds for anden aften i træk ) og der kom også nogle ret heftige plukveer på vejen hjem...på et tidspunkt føltes det vitterligt som om min fisse gabte ...så vi har talt lidt om, at måske kan jeg æde den ud det er et forsøg værd i hvert fald!!
Tjuhl skriver: haha, ar lige læst hele tråden og jeg sidder og fniser, for jeg har SÅ mange gange tænkt, at denne her baby er ikke lavet af sædcelle og æg, den er lavet af krydsede fingre og håb der er ikke gang i nogen fødsel her, men der er plukveer sådan on/off og HVER gang springer vi rundt "nuuuuerdetnuuuuu!" igår var vi ude og køre igen (okay, hvis sandheden skal frem, så åd vi på mcdonalds for anden aften i træk ) og der kom også nogle ret heftige plukveer på vejen hjem...på et tidspunkt føltes det vitterligt som om min fisse gabte ...så vi har talt lidt om, at måske kan jeg æde den ud det er et forsøg værd i hvert fald!!
Specielt hvis det er med junkfood... -så er det et forsøg værd..
Ha ha ha ha jeg pisser af grin....du burde skrive en bog....
Du må have tålmodighed og lade fissen gabe...Hi Hi
Knus Fra mig
Rosa skriver: Jamen efter din fødsel af Frigg er det helt vildt træls at ALLE tøserne herinde fra ikke har kamera på så man kan følge med - det er altså vores RET at vide hvad der foregår!!!
Jamen efter din fødsel af Frigg er det helt vildt træls at ALLE tøserne herinde fra ikke har kamera på så man kan følge med - det er altså vores RET at vide hvad der foregår!!!
Jeg kunne ikke have sagt det bedre!
DK skriver: Lige præcis. Altså hvor jeg håååbede hun ville blive gravid med et sundt lille liv! Og det blev hun! Altså jeg var sååå glad på deres vegne!! Så helt sikkert så har vi da også "været med", he he!! Måske ikke direkte IRL, men i alt fald har de været med i hjertet!
Lige præcis. Altså hvor jeg håååbede hun ville blive gravid med et sundt lille liv! Og det blev hun! Altså jeg var sååå glad på deres vegne!!
Så helt sikkert så har vi da også "været med", he he!! Måske ikke direkte IRL, men i alt fald har de været med i hjertet!
Arrhahahahaha
Og det er så først lige gået op for mig hvad "den gyldne måge" er
KANON
Men altså - måske skulle du så IKKE køre på Mac'en, hvis dine veer stopper, når du når dertil?.. mmm. hehe...
MEN - om ikke andet, så kommer den SNART...
- og det er da lidt sejt at have været med til at lave en baby, med krydsede fingre!!
Zafir skriver: KANON Men altså - måske skulle du så IKKE køre på Mac'en, hvis dine veer stopper, når du når dertil?.. mmm. hehe... MEN - om ikke andet, så kommer den SNART... - og det er da lidt sejt at have været med til at lave en baby, med krydsede fingre!!
nejnej, de starter først EFTER maccieD
Tjuhl skriver: nejnej, de starter først EFTER maccieD
Jeg er ked af at sige det Trine, men jeg gik rundt sådan der i 14 dage. Første gang jeg var på fødegangen med de onde plukveer og tænkte nu er der den var der en tåbelig jordemor der fortalte at vi var blevet forældre inden weekenden var omme... (Det var en fredag) Hun er blevet forbandet langt væk flere gange.......
Og der gik som sagt 14 dage, men så var jeg heller ikke i tvivl mere. Så bed de. Men jeg håber for dig der ikke går så lang tid. Og selvom det var hyggeligt at følge med i Zafirs fødsel, håber jeg for dig at det går en lille smule hurtigere end for hende..
Knus og pøj pøj
Irene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128