Nogen der har hørt fra Tjuhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

AnneBJ

Tjuhl skriver:

jeg skriver fordi jeg har et behov for det, og det blir jeg skam ved med! don't worry

Tak for det!!

Glæder mig stadig til du udgiver en bog!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

JulieE

Tjuhl skriver:

hvor er du sød  nej jeg lader mig sgi ikke kue, det er helt allright at der er nogen som synes jeg er ganske forfærdelig - jeg forstår bare ikke hvorfor de så ikke bare springer let og elegant over mine indlæg jeg skriver fordi jeg har et behov for det, og det blir jeg skam ved med! don't worry

Det er jeg glad for at høre Og ja, vedkomne kan da bare lade være med at læse indlæggene.

Rigtig meget held og lykke med den snarlige fødsel. Sender en ordenmtlig bunke ve-støv herfra Hvidovre!!!

Anmeld

24. september 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

orv, du må hellere holde igen, der er kommet et kæmpesurt indlæg om mine tråde

What....hvad sker der for det....jeg ELSKER dine tråde...og mener det helt ærligt når jeg skriver at du burde skrive en bog....

Jeg køber den ihvertfald gerne

Stort knus fra Louise

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg kan oss bare så godt lide dig  og jaja, altså jeg kan ikke blive stødt over det, det er jo ikke sådan at jeg forventer at hver eneste bruger på baby.dk læser og nyder mine tråde. jeg skriver dem trods alt mest for mig egen skyld

Og til MIN store glæde altså... .Folk skal sgu da ikke bestemme hvor meget eller hvor lidt jeg kan lide en eller flere her inde fra.... Jesus altså.... (og ham tror jeg ikke engang på)

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

hvor er du sød  nej jeg lader mig sgi ikke kue, det er helt allright at der er nogen som synes jeg er ganske forfærdelig - jeg forstår bare ikke hvorfor de så ikke bare springer let og elegant over mine indlæg jeg skriver fordi jeg har et behov for det, og det blir jeg skam ved med! don't worry

Thank god for that (nej vent ham tror jeg jo heller ikke på aaaaargh! alle de gode udtryk er brugt på religion altså)

Anmeld

24. september 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

haha, ar lige læst hele tråden og jeg sidder og fniser, for jeg har SÅ mange gange tænkt, at denne her baby er ikke lavet af sædcelle og æg, den er lavet af krydsede fingre og håb

der er ikke gang i nogen fødsel her, men der er plukveer sådan on/off og HVER gang springer vi rundt "nuuuuerdetnuuuuu!"  igår var vi ude og køre igen (okay, hvis sandheden skal frem, så åd vi på mcdonalds for anden aften i træk ) og der kom også nogle ret heftige plukveer på vejen hjem...på et tidspunkt føltes det vitterligt som om min fisse gabte ...så vi har talt lidt om, at måske kan jeg æde den ud  det er et forsøg værd i hvert fald!!

LOL.... Held og lykke med ædegildet...

Anmeld

24. september 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

orv, du må hellere holde igen, der er kommet et kæmpesurt indlæg om mine tråde

Har lige givet vedkommende tørt på... Altså...

Anmeld

24. september 2010

Kvindemin

Ah, ikke gør mig så nervøs med sådan et indlæg. Eller jo fortsæt, så kan det da være her sker noget

Held og lykke søde..

Anmeld

24. september 2010

KarinaIda

ønskebarn74 skriver:

Har lige givet vedkommende tørt på... Altså...

Hvad er dog det for et indlæg og perosn????? Er helt nysgerrig, for det er gået min næse forbi

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

nejnej, de starter først EFTER maccieD

Åhhh... Så må du da bare rå-æde junkfood fra nu af

Ellers så prøv med Ikeas kødboller. De er også ve-stimulerende... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.