Nogen der har hørt fra Tjuhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Vidunderligeunger

Tjuhl skriver:

jeg kan oss bare så godt lide dig  og jaja, altså jeg kan ikke blive stødt over det, det er jo ikke sådan at jeg forventer at hver eneste bruger på baby.dk læser og nyder mine tråde. jeg skriver dem trods alt mest for mig egen skyld

og bliv ved med det!!! det er rigtig skøn læsning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

oo

grinny skriver:

Jeg læser og nyder ALTID dine tråde.. Du skriver virkelig på en god og sjov måde.. Kommer næsten altid til at grine når jeg læser dine indlæg! Dem kan jeg altså ikke undvære, flere af dem

taaaaak!!

Anmeld

24. september 2010

oo

BlyViol skriver:

tak altså

Anmeld

24. september 2010

AnneBJ

BlyViol skriver:

Enig! Elsker nye indlæg fra dig

Anmeld

24. september 2010

oo

AnneBJ skriver:

Enig! Elsker nye indlæg fra dig

det er i hvert fald rigtig rart at høre, når man også lige har fået den modsatte

Anmeld

24. september 2010

Diana...

Maja88 skriver:

hehe var det ikke i rødekro?

Nej københavn 

Anmeld

24. september 2010

Maja88

Diana... skriver:

Nej københavn 

nårh ok der var nemlig også en der fødte på p pladsen i bilen ved rødekro, da ambulancen kom for sent.

Anmeld

24. september 2010

Diana...

Maja88 skriver:

nårh ok der var nemlig også en der fødte på p pladsen i bilen ved rødekro, da ambulancen kom for sent.

Ha ha ja der må jo være et eller andet ved McD ;) 

Anmeld

24. september 2010

JulieE

Tjuhl skriver:

tjek "forskel på folk" tjuhejda, så fik man lige en lussing

Kære Trine!

Det er ikke så tit jeg får svaret på dine tråde, men jeg læser stort set dem alle og for pokker du har ordet i din magt!!!!  Og jeg kan jo kun tale for mig selv, men baby ville blive et meget kedeligere sted uden brugere som dig. Håber ikke du lader dig kue af en kryster, der vælger at skrive anonymt!!!

Mange hilsner fra

Julie

Anmeld

24. september 2010

oo

JulieE skriver:

Kære Trine!

Det er ikke så tit jeg får svaret på dine tråde, men jeg læser stort set dem alle og for pokker du har ordet i din magt!!!!  Og jeg kan jo kun tale for mig selv, men baby ville blive et meget kedeligere sted uden brugere som dig. Håber ikke du lader dig kue af en kryster, der vælger at skrive anonymt!!!

Mange hilsner fra

Julie

hvor er du sød  nej jeg lader mig sgi ikke kue, det er helt allright at der er nogen som synes jeg er ganske forfærdelig - jeg forstår bare ikke hvorfor de så ikke bare springer let og elegant over mine indlæg jeg skriver fordi jeg har et behov for det, og det blir jeg skam ved med! don't worry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.