Nogen der har hørt fra Tjuhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg værdsætter i hvertfald at Felix tillod dig at tage til fødselsdag

Hehe ja det gør jeg heldigvis da også

Det var en hyggelig aften Men for fanden hvor følte jeg mig bare stor og tung LOL....

Men sej fest dag det var det sgu Hvornår bliver du 30 igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Hehe ja det gør jeg heldigvis da også

Det var en hyggelig aften Men for fanden hvor følte jeg mig bare stor og tung LOL....

Men sej fest dag det var det sgu Hvornår bliver du 30 igen?

Det må være snart jo.. Hmmm.. Ekstrabladet insisterede jo på at jeg var 29 år. Og herefter fulgte mange andre medier op om dem. Så jeg må vel blive 30 igen om.. mmm... lige over 2 mrd?

Gad vide om jegkan nå at arrangere fest for 130 mennesker på 2 mrd hehe

Anmeld

24. september 2010

DK

Rosa skriver:

Hahaha, Jeg synes godt at du kunne foregå med at godt eksempel og sætte et lille kamera op, evt bare ind i væggen - så når I drejer det om og filmer en fuldt påklædt, makeuppet og fuldstændigt overskudsagtig smuk dig og Bimmeren så VED man at det er overstået og at vi kan ånde lettet op

HA HA HA... jeg lover at jeg nok skal få Mikkel til at ligge billeder ud af mig, der naturligvis ligner kronprinsesse Mary , kun 1,5 minut efter jeg har født, med Bimmeren i overskuds-krutter-sæt og mig med nyvasket hår (altså man føder jo iikke i badekar for ingenting,vel ) og en lille dragt og prada-barsels-taske (jooo tak, kan du måske lidt diskret tippe Mikkel om at det er det jeg øøønsker mig?)

Men først!! Baby Juhl!! Uhhh den er så længe ventet, den Baby Juhl! Altså Trine har været så god til at fortælle, at jeg jo næsten føler jeg også har været lidt med til at producere den undervejs!

Anmeld

24. september 2010

Moderator

DK skriver:

HA HA HA... jeg lover at jeg nok skal få Mikkel til at ligge billeder ud af mig, der naturligvis ligner kronprinsesse Mary , kun 1,5 minut efter jeg har født, med Bimmeren i overskuds-krutter-sæt og mig med nyvasket hår (altså man føder jo iikke i badekar for ingenting,vel ) og en lille dragt og prada-barsels-taske (jooo tak, kan du måske lidt diskret tippe Mikkel om at det er det jeg øøønsker mig?)

Men først!! Baby Juhl!! Uhhh den er så længe ventet, den Baby Juhl! Altså Trine har været så god til at fortælle, at jeg jo næsten føler jeg også har været lidt med til at producere den undervejs!

Ja hvis man kan bidrage til tilblivelsen af en baby bare ved at ønske og håbe så er der vidst mange af os der har en finger med i spillet med Juhl'enissen Og så er det vel også kun fair at vi ved præcis hvor mange centimeter vi snakker om på et givent tidspunkt!!!

Mht. Prada-tasken - hvis jeg kender dig ret så er Mikkel ikke i tvivl om hvad du ønsker dig Og JEG er ikke i tvivl om at der kommer et lille misundelsesskår i vores venskab når du lægger de billeder ud, for du kommer til at være så uretfærdigt møghamrendes lækker og Bimmeren kommer til at ligne en Pampersreklame og lykken kommer til at emme ud af skærmen - I just know it!!!

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Det må være snart jo.. Hmmm.. Ekstrabladet insisterede jo på at jeg var 29 år. Og herefter fulgte mange andre medier op om dem. Så jeg må vel blive 30 igen om.. mmm... lige over 2 mrd?

Gad vide om jegkan nå at arrangere fest for 130 mennesker på 2 mrd hehe

Ork sagtens
du skal jo bare have et lokale der kan rumme alle, og en ny kjole

Anmeld

24. september 2010

DK

Rosa skriver:

Ja hvis man kan bidrage til tilblivelsen af en baby bare ved at ønske og håbe så er der vidst mange af os der har en finger med i spillet med Juhl'enissen Og så er det vel også kun fair at vi ved præcis hvor mange centimeter vi snakker om på et givent tidspunkt!!!

Mht. Prada-tasken - hvis jeg kender dig ret så er Mikkel ikke i tvivl om hvad du ønsker dig Og JEG er ikke i tvivl om at der kommer et lille misundelsesskår i vores venskab når du lægger de billeder ud, for du kommer til at være så uretfærdigt møghamrendes lækker og Bimmeren kommer til at ligne en Pampersreklame og lykken kommer til at emme ud af skærmen - I just know it!!!

Ha ha ha ha... jeg dør af grin

Ihhh hvor jeg eeeeelsker dig!!! Uhh havde lige brug for lidt feel-good her inden jeg skal ud til min monster-familie! Taaarrrrrk!!

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

DK skriver:

Kan du huske den der pandekage tråd Tjuhl lavede engang?

Da jeg havde læst den tænkte jeg, at jeg (selvom det var et følsomt emne) skulle huske at bede om at se en graviditetstest nogle uger senere....
Jeg havde det VIRKELIG på fornemmelsen - mavefornemmelsen altså

Og sørmer, om ikke Trine selv kom mig i forkøbet, og fremviste en positiv test lige omkring det rette tidspunkt

Det var edder mamer humor... Så jeg føler ligesom dig også, at man på en måde har deltaget i produceringen af baby Juhl hehe....

Anmeld

24. september 2010

Moderator

DK skriver:

Ha ha ha ha... jeg dør af grin

Ihhh hvor jeg eeeeelsker dig!!! Uhh havde lige brug for lidt feel-good her inden jeg skal ud til min monster-familie! Taaarrrrrk!!

Jamen i lige måde, smukke - og så glæder jeg mig til at høre om du får skældt dem lidt ud i dag eller du bare ruller øjne til den store guldmedalje

Anmeld

24. september 2010

DK

Rosa skriver:

Jamen i lige måde, smukke - og så glæder jeg mig til at høre om du får skældt dem lidt ud i dag eller du bare ruller øjne til den store guldmedalje

Det bliver det ene eller det andet i alt fald. Mikkel og jeg er dog enige om at hvis hun fremturer med Valdemar igen, så holder jeg mund, og han siger pænt fra på en bestemt men ikke angribende måde!! Kryds fingre for at ingen begynder at tude...uhhh... spændende!

Anmeld

24. september 2010

DK

mariamiss6 skriver:

Kan du huske den der pandekage tråd Tjuhl lavede engang?

Da jeg havde læst den tænkte jeg, at jeg (selvom det var et følsomt emne) skulle huske at bede om at se en graviditetstest nogle uger senere....
Jeg havde det VIRKELIG på fornemmelsen - mavefornemmelsen altså

Og sørmer, om ikke Trine selv kom mig i forkøbet, og fremviste en positiv test lige omkring det rette tidspunkt

Det var edder mamer humor... Så jeg føler ligesom dig også, at man på en måde har deltaget i produceringen af baby Juhl hehe....

Lige præcis. Altså hvor jeg håååbede hun ville blive gravid med et sundt lille liv! Og det blev hun! Altså jeg var sååå glad på deres vegne!!

Så helt sikkert så har vi da også "været med", he he!! Måske ikke direkte IRL, men i alt fald har de været med i hjertet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.