Strækmærker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Du må være som skabt til at føde børn, Dorthe

Bare ærgeligt, at jeg ikke skal have flere så ...jeg var god til at være gravid, men faneme dårlig til at føde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Karo

Baagøe skriver:

Hmmm Jeg drikker ca. 2-3 liter vand om dagen og gjorde det også gennem hele min graviditet, men jeg ligner en tigerunge på højre side af maven

Fedt, at du er gået fri!

K.h. Linda

Jeg havde hørt at det var arveligt, det med strækmærker. Så da jeg var gravid første gang gik jeg bare og ventede på dem, for jeg var ikke i tvivl om at de ville komme. Men til min store overraskelse kom de ikke Heller ikke i min anden graviditet fik jeg nogle og jeg har begge gange taget melle 16 og 18 kg på. Så derfor min egen lille teori

Det eneste jeg har fra mine graviditeter er et ar på højre side af maven.Da jeg var 31 uger henne med min først fødte blev jeg nemmelig opereret for blindtarmsbetændelse og det gav altså et ar.

Anmeld

24. september 2010

misslea

SoffiLine skriver:

Jeg er idag 15+1 & opdagede for nogle dage siden at jeg er ved at få strækmærker  Har fået af vide det er godt at smør mave osv ind i en god creme da det skulle hjælpe? Har nogen af jer erfaringer med det?

På billedet er jeg 12+5.

Hey

Jeg har smurt min mave med olie 1-2 gange om dagen det meste af min graviditet..... jeg er 38+4 nu, og har ikke fået strækmærker endnu!!! Tror nu ikke, det er pga. olien som sådan, men mere, at min mave ikke er den største i verden, og at den er vokset stille og roligt gennem graviditeten, og ikke er gået amok på noget tidspunkt

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

misslea skriver:

Hey

Jeg har smurt min mave med olie 1-2 gange om dagen det meste af min graviditet..... jeg er 38+4 nu, og har ikke fået strækmærker endnu!!! Tror nu ikke, det er pga. olien som sådan, men mere, at min mave ikke er den største i verden, og at den er vokset stille og roligt gennem graviditeten, og ikke er gået amok på noget tidspunkt

Hvor er du heldig

Men min mave vokser for vildt, og det går hurtigt

Anmeld

24. september 2010

2babygirls

SoffiLine skriver:

Jeg er idag 15+1 & opdagede for nogle dage siden at jeg er ved at få strækmærker  Har fået af vide det er godt at smør mave osv ind i en god creme da det skulle hjælpe? Har nogen af jer erfaringer med det?

På billedet er jeg 12+5.

Hmm tror også det er meget individuelt fra person til person, ligesom at ikke en graviditet er ens.. Jeg har altid været glad for at creme hele kroppen ind, inden jeg blev gravid, så det fortsatte jeg bare med.. stadig ingen strækmærker og er 38+3 idag, men for nylig købte jeg godt nok det der matas mavecreme da jeg alligevel skulle have baby serien købt.. bruger det morgen og aften og når maven klør vildt meget.. Min mave var en slow starter, så det første mave-billede vi har er jeg næsten i uge 17, og der er der en mini bule..

for at du kan holde dem nede, som nu er dukket op!!!

Bare IKKE klø i dem.. min søster sagde at de løber som strømpebukser  og hun ligner en lille tiger på maven..  De er slet ikke blevet pæne med årene

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Tina&Martin skriver:

Hmm tror også det er meget individuelt fra person til person, ligesom at ikke en graviditet er ens.. Jeg har altid været glad for at creme hele kroppen ind, inden jeg blev gravid, så det fortsatte jeg bare med.. stadig ingen strækmærker og er 38+3 idag, men for nylig købte jeg godt nok det der matas mavecreme da jeg alligevel skulle have baby serien købt.. bruger det morgen og aften og når maven klør vildt meget.. Min mave var en slow starter, så det første mave-billede vi har er jeg næsten i uge 17, og der er der en mini bule..

for at du kan holde dem nede, som nu er dukket op!!!

Bare IKKE klø i dem.. min søster sagde at de løber som strømpebukser  og hun ligner en lille tiger på maven..  De er slet ikke blevet pæne med årene

Det creme fra Matas, hedder det bare Matas Mavecreme? & hvad koster det?

De mærker der er kommet klør ikke (endnu), men vil selvfølgelig håbe der ikke dukker flere op, for det er liiiidt træls

Og tusind tak for dit svar

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Jeg havde ikke et eneste strækmærke indtil jeg fødte, for så kom de nemlig 

Eller man kunne ikke se dem for min hud var strukket så meget, at man ikke kunne se dem før efter jeg havde født Hehe..

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

Jeg havde ikke et eneste strækmærke indtil jeg fødte, for så kom de nemlig 

Eller man kunne ikke se dem for min hud var strukket så meget, at man ikke kunne se dem før efter jeg havde født Hehe..

det dælme os træls, at de sårn skjuler sig 

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

det dælme os træls, at de sårn skjuler sig 

Ja så troede man lige man gik fri

Anmeld

24. september 2010

2babygirls

SoffiLine skriver:

Det creme fra Matas, hedder det bare Matas Mavecreme? & hvad koster det?

De mærker der er kommet klør ikke (endnu), men vil selvfølgelig håbe der ikke dukker flere op, for det er liiiidt træls

Og tusind tak for dit svar

Uhh kan ikke huske hvad jeg gav, men tror det var omkring 50-60kr ?? der er 150ml i, og den er meget drøj...

Er også tude-rad for at få strækmærker, for alle mine søstre og mor har fået det.. but so far so good

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.