Strækmærker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.974 visninger
64 svar
0 synes godt om
24. september 2010

SoffiLine

Jeg er idag 15+1 & opdagede for nogle dage siden at jeg er ved at få strækmærker  Har fået af vide det er godt at smør mave osv ind i en god creme da det skulle hjælpe? Har nogen af jer erfaringer med det?

På billedet er jeg 12+5.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Svei

Desværre kan man ikke gøre noget for at undgå dem...nogle får dem andre får ikke....men de bliver næsten usynlige med tiden..man kommer alligevel aldrig til at være som før man fik børn, hverken udenpå eller indeni, heldigvis..

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Jbk skriver:

Desværre kan man ikke gøre noget for at undgå dem...nogle får dem andre får ikke....men de bliver næsten usynlige med tiden..man kommer alligevel aldrig til at være som før man fik børn, hverken udenpå eller indeni, heldigvis..

Nej, tænkte det nok. Men tager det med et smil, det er det hele værd i sidste ende. Hørte bare fra en veninde at hun smurte sig ind i en tyk creme, og at hun havde hørt det skulle hjælpe. Hun har ikke et eneste strækmærke

Anmeld

24. september 2010

Svei

SoffiLine skriver:

Nej, tænkte det nok. Men tager det med et smil, det er det hele værd i sidste ende. Hørte bare fra en veninde at hun smurte sig ind i en tyk creme, og at hun havde hørt det skulle hjælpe. Hun har ikke et eneste strækmærke

Havde hun helt sikkert heller ikke haft uden creme..det er underhuden det sker i og er hormonelt betinget...jeg fik, min mor fik ikke et...

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Jbk skriver:

Havde hun helt sikkert heller ikke haft uden creme..det er underhuden det sker i og er hormonelt betinget...jeg fik, min mor fik ikke et...

Nå jame så er jeg nok den heldige ejer af en masse strækmærker, men det vil tiden vise

Anmeld

24. september 2010

Svei

SoffiLine skriver:

Nå jame så er jeg nok den heldige ejer af en masse strækmærker, men det vil tiden vise

Ja..

Anmeld

24. september 2010

Lisbeth85

Strækmærker er arveligt, så hvis ens mor eller kvinder i hendes familie har det, så er risikoen for, at man selv får det, meget større. Det er også noget som kommer, hvis man vokser i kæmpe ryk, så huden ikke når at følge med.

Jeg har ikke hørt noget med, at creme skulle hjælpe noget som helst, selvom der bliver solgt utrolig meget. Men man er vel et let offer, hvis man tror blindt på det, som dem bag produkterne skriver.

Som du selv skriver, så er en baby det værd. De forsvinder jo lidt igen efter fødslen

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

Jeg er idag 15+1 & opdagede for nogle dage siden at jeg er ved at få strækmærker  Har fået af vide det er godt at smør mave osv ind i en god creme da det skulle hjælpe? Har nogen af jer erfaringer med det?

På billedet er jeg 12+5.

Strækmærker kommer uanset hvad - du kan INTET gøre for at forhindre deres fremmarch Sorry to say, men alt andet er ammestuesnak

K.h. Linda

Anmeld

24. september 2010

quar20

Altså nu har jeg stræktmærker på maven efter en tidligere graviditet - så for at være ærlig så har jeg altså ikke været obs på om jeg har fået et nyt i denne.. =)

Men jeg har altid brugt babyolie 1 gang om ugen - og ikke fordi det gør at man ikke får strækmærker, men det gør altså huden blød..! Syntes mine strækmærker kløede helt vildt i den forrige graviditet - så fandt på at bruge babyolie.. og det virker altså..!

Min veninde har også købt sig fattig i cremer osv i håb om at undgå strækmærker og hun har altså maven fyldt nu..!!

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Lisbeth85 skriver:

Strækmærker er arveligt, så hvis ens mor eller kvinder i hendes familie har det, så er risikoen for, at man selv får det, meget større. Det er også noget som kommer, hvis man vokser i kæmpe ryk, så huden ikke når at følge med.

Jeg har ikke hørt noget med, at creme skulle hjælpe noget som helst, selvom der bliver solgt utrolig meget. Men man er vel et let offer, hvis man tror blindt på det, som dem bag produkterne skriver.

Som du selv skriver, så er en baby det værd. De forsvinder jo lidt igen efter fødslen

Min mor har enormt mange strækmærker, og de er ikke blevet mindre siden hun fødte den sidste for 11 år siden.

Mht creme har jeg ikke investeret i noget, heldigvis. Havde noget herhjemme. Men altså ved sgu ikke, min mave er vokset ret hurtigt fra ingenting og til en hel masse, og det fortsætter Puha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.