Strækmærker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

SoffiLine

Maggieh skriver:

var sku lige ved at tro at jeg var den eneste der havde fået strækmærker her ..

men hold da op du tar det nu meget pænt hehe .. jeg synes det er sindsygt ærgeligt :/ og tænker bare at ''gud jeg kommer aldrig til at gå i bikini igen'' eej det gør jeg nok en dag.. men kan bare se hvor meeeget de vokser for hver uge så nedern ..

Jeg synes det er liidt træls, men tager det med at smil. I sidste ende er det det hele værd, men ville allerhelst være dem foruden.

Men når de allerede er kommet, tvivler jeg på det stopper. Og med den fart min mave vokser i, ved jeg sgu ikke hvad det ender med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Magsen

SoffiLine skriver:

Jeg synes det er liidt træls, men tager det med at smil. I sidste ende er det det hele værd, men ville allerhelst være dem foruden.

Men når de allerede er kommet, tvivler jeg på det stopper. Og med den fart min mave vokser i, ved jeg sgu ikke hvad det ender med

ja det jo lige det ..

Jaa tænkte jeg også, mine startede så ca i uge 26 .. og da sagde jeg også 'iiih nu kommer der jo mange når de allerede er startede' men folk sagde bare at nejnej det behøves der jo ikke .. men jo, åbenbart for de stadig ikke stoppet :/ ..

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Maggieh skriver:

ja det jo lige det ..

Jaa tænkte jeg også, mine startede så ca i uge 26 .. og da sagde jeg også 'iiih nu kommer der jo mange når de allerede er startede' men folk sagde bare at nejnej det behøves der jo ikke .. men jo, åbenbart for de stadig ikke stoppet :/ ..

De møgmærker er bare noget træls noget

Anmeld

24. september 2010

Magsen

SoffiLine skriver:

De møgmærker er bare noget træls noget

jaaa.. synes jeg også, virkelig meget ..

men det går nok, tror nu også man ser helt anderledes på det efter babyen er kommet ud hehe .. for lige nu er det sku svært at se positivt på de mærker der .. :/

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Maggieh skriver:

jaaa.. synes jeg også, virkelig meget ..

men det går nok, tror nu også man ser helt anderledes på det efter babyen er kommet ud hehe .. for lige nu er det sku svært at se positivt på de mærker der .. :/

Sådan har jeg det også.

Møg mærker!!!

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Bare ærgeligt, at jeg ikke skal have flere så ...jeg var god til at være gravid, men faneme dårlig til at føde

Hæ hæ. Jeg synes, jeg var en skrapsak til begge dele

Anmeld

24. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Hæ hæ. Jeg synes, jeg var en skrapsak til begge dele

Så er det da superærgeligt, at du ikke skal have flere

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

Karo skriver:

Jeg havde hørt at det var arveligt, det med strækmærker. Så da jeg var gravid første gang gik jeg bare og ventede på dem, for jeg var ikke i tvivl om at de ville komme. Men til min store overraskelse kom de ikke Heller ikke i min anden graviditet fik jeg nogle og jeg har begge gange taget melle 16 og 18 kg på. Så derfor min egen lille teori

Det eneste jeg har fra mine graviditeter er et ar på højre side af maven.Da jeg var 31 uger henne med min først fødte blev jeg nemmelig opereret for blindtarmsbetændelse og det gav altså et ar.

Oki doki Fedt at du gik fri...

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Så er det da superærgeligt, at du ikke skal have flere

Tjaa. Jeg synes nu, jeg har nok i Laura

Anmeld

24. september 2010

AnneBJ

Jeg har mange strækmærker fra mine teenageår! På både bryster, hofter/helt op af siden på maven og lænd. De startede med at komme da jeg var ca. 13 - jeg fik nærmest kvindelige former serveret i løbet af en nat...

her, ca. 10 år efter, er de helt hvide, og meget utydelige, men jeg begynder at kunne se dem tydeligere efterhånden som jeg vokser. Jeg tager det med et smil -hellere det, end mere kvalme, og jeg har aldrig regnet med at gå fri. Dels fordi jeg har så mange i forvejen - dels fordi min mor ligner jeg-ved-ikke-hvad efter 4 graviditeter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.