Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Ja hvis man er arveligt disponeret...jeg fik ikke et eneste..TAK MOAAAAR
Ja hvis man er arveligt disponeret...jeg fik ikke et eneste..TAK MOAAAAR
Åh hvor dejligt for dig!
Jeg takker så min mor for at jeg får det nu. Hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hverken min mor eller mormor har nogen og jeg har fået en del på højre side af maven...
Baagøe skriver: Hmmm Jeg drikker ca. 2-3 liter vand om dagen og gjorde det også gennem hele min graviditet, men jeg ligner en tigerunge på højre side af maven Fedt, at du er gået fri! K.h. Linda
Hmmm Jeg drikker ca. 2-3 liter vand om dagen og gjorde det også gennem hele min graviditet, men jeg ligner en tigerunge på højre side af maven
Fedt, at du er gået fri!
K.h. Linda
Jeg drikker os virkelig meget vand, det er det eneste udover mælk jeg drikker. Og er tørstig konstant
Hej :-) Jeg har hørt at mandelolie skulle være godt for det.... Men om det passer ved jeg ikke..... Men jeg har købt det og smører maven, bare ikke så ofte....(men bruger den også til kløe på arme og tørhed på ben.....) Så ja... bruger den til mange ting hehe
82TI skriver: Hej :-) Jeg har hørt at mandelolie skulle være godt for det.... Men om det passer ved jeg ikke..... Men jeg har købt det og smører maven, bare ikke så ofte....(men bruger den også til kløe på arme og tørhed på ben.....) Så ja... bruger den til mange ting hehe
Altså, kan vel altid prøve det Hvor kan man købe det henne? Om ikke andet så er det vel godt for huden anyway, ikk?
SoffiLine skriver: Jeg drikker os virkelig meget vand, det er det eneste udover mælk jeg drikker. Og er tørstig konstant
Samme her
hey
Jeg har fået fandens mange strækmærker , men de sidder kun på lænden og på lårene .
Jeg har fået matas mavecrem til gravide og dette har gjort sådan at de ikke er så tydelige mere da det går ind og bløder huden op indefra.
Baagøe skriver: Samme her
& der er intet bedre end et glas isvand
Baagøe skriver: Hverken min mor eller mormor har nogen og jeg har fået en del på højre side af maven...
Æv æv!!
dorthemus skriver: Æv æv!!
Du må være som skabt til at føde børn, Dorthe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128