Strækmærker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

SoffiLine

dorthemus skriver:

Ja hvis man er arveligt disponeret...jeg fik ikke et eneste..TAK MOAAAAR

Åh hvor dejligt for dig!

Jeg takker så min mor for at jeg får det nu. Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja hvis man er arveligt disponeret...jeg fik ikke et eneste..TAK MOAAAAR

Hverken min mor eller mormor har nogen og jeg har fået en del på højre side af maven...

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Baagøe skriver:

Hmmm Jeg drikker ca. 2-3 liter vand om dagen og gjorde det også gennem hele min graviditet, men jeg ligner en tigerunge på højre side af maven

Fedt, at du er gået fri!

K.h. Linda

Jeg drikker os virkelig meget vand, det er det eneste udover mælk jeg drikker. Og er tørstig konstant

Anmeld

24. september 2010

Mor til prinsessen :-)

Hej :-)
Jeg har hørt at mandelolie skulle være godt for det.... Men om det passer ved jeg ikke..... Men jeg har købt det og smører maven, bare ikke så ofte....(men bruger den også til kløe på arme og tørhed på ben.....) Så ja... bruger den til mange ting hehe

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

82TI skriver:

Hej :-)
Jeg har hørt at mandelolie skulle være godt for det.... Men om det passer ved jeg ikke..... Men jeg har købt det og smører maven, bare ikke så ofte....(men bruger den også til kløe på arme og tørhed på ben.....) Så ja... bruger den til mange ting hehe

Altså, kan vel altid prøve det Hvor kan man købe det henne? Om ikke andet så er det vel godt for huden anyway, ikk?

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

Jeg drikker os virkelig meget vand, det er det eneste udover mælk jeg drikker. Og er tørstig konstant

Samme her

Anmeld

24. september 2010

de-wett

hey

Jeg har fået fandens mange strækmærker , men de sidder kun på lænden og på lårene .

Jeg har fået matas mavecrem til gravide og dette har gjort sådan at de ikke er så tydelige mere da det går ind og bløder huden op indefra.

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Baagøe skriver:

Samme her

& der er intet bedre end et glas isvand  

Anmeld

24. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Hverken min mor eller mormor har nogen og jeg har fået en del på højre side af maven...

Æv æv!!

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Æv æv!!

Du må være som skabt til at føde børn, Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.