mit barn er sendt fra helvet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Anonym trådstarter

BubbieBear skriver:

Hun er en stædig lille rad

Tror ikke der er andet for end at tage kampen op for alvor-

ja det ved jeg godt men hvordan

hvordan lægger du din den lille om aftenen??

går du ud af værelset? og hvad hvis hun græder?

jeg har prøvet at gøre således : vi siger godnat hvis der er nogen

så går vi ovenpå og sætter os i stolen jeg lægger hende i mine arme og giver hende vælling og synger 1 sang og gynger frem og tilbage i mens, når hun ikke vil have mere flaske lægger jeg hende ned i seng og siger det er nat nat nu og nu skal mors lille bisse sove (i en kærlig og stille tone) jeg ae'er hende over håret, rejser mig og på vej ud af rummet siger jeg meget stille nat nat (så hun ved at jeg går)

ca når jeg er nået ned af trappen eller lige over ved sofaen så begynder hyler-riet

så er det store spørgsmål hvad gør jeg her ??? skal jeg gå op med det samme lægge hende ned igen (hun står op i sengen) og sige nat nat og gå elller

skal jeg vente et par min og så gå op eller

hvad skal jeg gøre ?? hun kan blive ved i uendelighed men jeg ved ikke hvad der er galt er hun bange (der er ikke for mørkt men heller ikke lyst) har hun ondt (tænder? eller maven)eller er hun bare ikke klar til at give slip på dagen??

det vivler rundt i mit hovedet og hele tiden er jeg i tvivl om at jeg gør det rigtige men jeg lader ikke hende se at jeg har det sådan for har jeg valgt at det er sådan vi gør nu så er det sådan vi bliver ved

så meget har jeg da lært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

BubbieBear

Anonym skriver:

ja det ved jeg godt men hvordan

hvordan lægger du din den lille om aftenen??

går du ud af værelset? og hvad hvis hun græder?

jeg har prøvet at gøre således : vi siger godnat hvis der er nogen

så går vi ovenpå og sætter os i stolen jeg lægger hende i mine arme og giver hende vælling og synger 1 sang og gynger frem og tilbage i mens, når hun ikke vil have mere flaske lægger jeg hende ned i seng og siger det er nat nat nu og nu skal mors lille bisse sove (i en kærlig og stille tone) jeg ae'er hende over håret, rejser mig og på vej ud af rummet siger jeg meget stille nat nat (så hun ved at jeg går)

ca når jeg er nået ned af trappen eller lige over ved sofaen så begynder hyler-riet

så er det store spørgsmål hvad gør jeg her ??? skal jeg gå op med det samme lægge hende ned igen (hun står op i sengen) og sige nat nat og gå elller

skal jeg vente et par min og så gå op eller

hvad skal jeg gøre ?? hun kan blive ved i uendelighed men jeg ved ikke hvad der er galt er hun bange (der er ikke for mørkt men heller ikke lyst) har hun ondt (tænder? eller maven)eller er hun bare ikke klar til at give slip på dagen??

det vivler rundt i mit hovedet og hele tiden er jeg i tvivl om at jeg gør det rigtige men jeg lader ikke hende se at jeg har det sådan for har jeg valgt at det er sådan vi gør nu så er det sådan vi bliver ved

så meget har jeg da lært

Kan godt forstå du er i tvivl

Jeg har ikke nogle børn endnu, men har arbejdet en del med dem

Har du prøvet at ligge hende med flasken i sengen? Og så støtte flasken med lidt af dynen

Hvad er proceduren normalt når du når til ca. midt på trappen?

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

BubbieBear skriver:

Kan godt forstå du er i tvivl

Jeg har ikke nogle børn endnu, men har arbejdet en del med dem

Har du prøvet at ligge hende med flasken i sengen? Og så støtte flasken med lidt af dynen

Hvad er proceduren normalt når du når til ca. midt på trappen?

altså vores trappe knirker rigtig meget men jeg prøver at liste

men når hun høre trappen så er det hun rejser sig op i sengen (kan jeg se gennem reolen)  og der er jeg ca halv vejs

Anmeld

24. september 2010

Frk. Himmelblå

Få hende undersøgt hos lægen.

Giv hende den tryghed og omsorg, hun beder om, - hun er stadig lille.

Affind dig med, at lige nu er hun krævende, og det er helt OK.

Trøst dig med, at det nok skal gå over.

Vid, at sådan er vi mange, der har det (eller har haft det) med vores børn.

Anmeld

24. september 2010

BubbieBear

Anonym skriver:

altså vores trappe knirker rigtig meget men jeg prøver at liste

men når hun høre trappen så er det hun rejser sig op i sengen (kan jeg se gennem reolen)  og der er jeg ca halv vejs

Så er der ikke andet for end at gå op til hende, se ligeglad ud i ansigtet lig hende ned og put dynen om hende og det eneste du siger er: "Godnat" i et neutralt toneleje.

Håber ikke du må rende op og ned af trappen for mange gange

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

BubbieBear skriver:

Så er der ikke andet for end at gå op til hende, se ligeglad ud i ansigtet lig hende ned og put dynen om hende og det eneste du siger er: "Godnat" i et neutralt toneleje.

Håber ikke du må rende op og ned af trappen for mange gange

det er lidt det vi er ude i, udover efter 30 gang der taber jeg tråden da det ikke ser bedre ud og barnet bare griner og pludre

så bliver jeg sur og det hjælper jo slet ikke men ja må jo bare blive ved

igår faldt vi i søvn sammen i den lille gyngestol

Anmeld

24. september 2010

BubbieBear

Anonym skriver:

det er lidt det vi er ude i, udover efter 30 gang der taber jeg tråden da det ikke ser bedre ud og barnet bare griner og pludre

så bliver jeg sur og det hjælper jo slet ikke men ja må jo bare blive ved

igår faldt vi i søvn sammen i den lille gyngestol

Så må du for alvor skrue "pokerfjæset" på

Lyder ellers hyggeligt at falde i søvn sådan Selvom det jo langt fra var meningen. hehe

Anmeld

24. september 2010

Trolde_mor

Nu har jeg jo ikke selv barn endnu (han er ikke kommet ud endnu )

Men jeg har læst mht. sovetid om aftenen at et barn kan være utryg ved at sove, og så kan man prøve at være i rummet til den lille er faldet i søvn. Ignorere fuldstændig og f.eks. ligge tøj på plads, rydde op o.lign. Så er mor lige der, men hun er der ikke for at underholde, for det har hun ikke tid til.

Bare et forslag...

Og så får du altså lige en stor krammer det lyder virkelig hårdt og jeg håber snart at en løsning viser sig..

Anmeld

24. september 2010

Mikkelmusen

Hvorfor kan du ikke tage i svømmehallen efter kl 15?

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

Hvorfor kan du ikke tage i svømmehallen efter kl 15?

der skal jeg noget andet hver dag

desuden er det lige der ca at hun skal have en lur og efter det så er det aftens mad osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.