BubbieBear skriver:
Hun er en stædig lille rad 
Tror ikke der er andet for end at tage kampen op for alvor-
ja det ved jeg godt men hvordan
hvordan lægger du din den lille om aftenen??
går du ud af værelset? og hvad hvis hun græder?
jeg har prøvet at gøre således : vi siger godnat hvis der er nogen 
så går vi ovenpå og sætter os i stolen jeg lægger hende i mine arme og giver hende vælling og synger 1 sang og gynger frem og tilbage i mens, når hun ikke vil have mere flaske lægger jeg hende ned i seng og siger det er nat nat nu og nu skal mors lille bisse sove (i en kærlig og stille tone) jeg ae'er hende over håret, rejser mig og på vej ud af rummet siger jeg meget stille nat nat (så hun ved at jeg går)
ca når jeg er nået ned af trappen eller lige over ved sofaen så begynder hyler-riet
så er det store spørgsmål hvad gør jeg her ??? skal jeg gå op med det samme lægge hende ned igen (hun står op i sengen) og sige nat nat og gå elller
skal jeg vente et par min og så gå op eller
hvad skal jeg gøre ?? hun kan blive ved i uendelighed men jeg ved ikke hvad der er galt er hun bange (der er ikke for mørkt men heller ikke lyst) har hun ondt (tænder? eller maven)eller er hun bare ikke klar til at give slip på dagen??
det vivler rundt i mit hovedet og hele tiden er jeg i tvivl om at jeg gør det rigtige men jeg lader ikke hende se at jeg har det sådan for har jeg valgt at det er sådan vi gør nu så er det sådan vi bliver ved
så meget har jeg da lært
Anmeld